Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Anthony Chanderlein

Rilleg,

Där har du tyvär helt fel ;) det är ej Anthony han hade "BigAnt" då han var delägare av "PokerAnt" ett skinn på B2B.

Jag känner CrulAnt och heter något helt annat.

Mvh AA__

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Rilleg,

Där har du tyvär helt fel ;) det är ej Anthony han hade "BigAnt" då han var delägare av "PokerAnt" ett skinn på B2B.

Jag känner CrulAnt och heter något helt annat.

Mvh AA__

det var den infon jag fick av tiger19 iaf..

Postad
Ja det är Jonas danielsson a.k.a. nebuchad

Är Falting på prima samma spelare?

Yes, fälting på prima är fälting. Han är lika het varje dag. Mycket duktig spelare och framförallt trevlig

Postad
det var den infon jag fick av tiger19 iaf..

Det är lugnt rilleg, i bland kan det vara kul att rätta nötproffsen ;) men som sagt det är en helt annan..........Du och jag har även pratas vid fler tal ggr......Får du ngt annat att vita i.

Postad
Yes, fälting på prima är fälting. Han är lika het varje dag. Mycket duktig spelare och framförallt trevlig

nu snackar du nog i nattmössan, falting är inte nebuchad. Det är ett borlänge konto

Postad
nu snackar du nog i nattmössan, falting är inte nebuchad. Det är ett borlänge konto

Rilleg,

??? Nu hänger jag inte med nicket "falting" på PRIMA är falting. Ett konto som sagt från Blge. Har alltid spelat höga stakes. Och är en jäkligt trevlig kille.

Jag nämnde ingeting om någon "nebuchad" rille vart fick du det från?

Postad
det sägs att det är den duktiga rödhåriga turneringsspelaren från Island. Jag har inget namn men han har en oortodox spelstil

Jag har svårt att förstå mej på honom... Dragit ut mej som fan och spelat så sjukt fiskigt på €2/4 till €5/10, men har ändå ofta stora stackar på borden. Och spelar ju upp till €25/50 och är inte ovanligen med på topplistan med +20k och uppåt. Spelar han mkt annorlunda på högre nivåer och bara fiskar på "småstakes"? Nån som kan ge mej klarhet i hans lir?

Postad
Vilka är grabbarna som spelar på högsta borden på Betfair?

Ex:

Sinceroo

Suckmyd

Operation

Mcqeen77

Bloeffer

Piranha77

Fyll gärna i med andra nick om ni kan

inte helt säker men tror Operation är Ram Wasvani och sinceroo är nån italiensk sportbettare

Postad
Nja sportbettskillen nicar väl "Sincero".

Ser väl ganska lika dant ut i mina ögon i alla fall.

Var tog den där Jonte... vägen som spelade 100/200€ Hu mot Sincero på b2b för halvår sen typ och vem är han? sjuka summor flera dagar irad.