Gå till innehåll

Betway.com - 1000 kr i bonus


migge65

Recommended Posts

Hej

Den bonusen verkar ganska bra.

Man får 1000 kr i bonus om man sätter in 1000 kr på Betway, Inte så svårt att klara av den även på low limit, man ska spela 1000 rakad händer (0.25 i raken) på limit upp till 0.5/1 och det blir mindre än tusen händer om man spelar högre eller på no limit.

 

de även har 100% upp till 1000$, men den är för svårt för mig som spelar på low limit, där ska man samla ihop 40000 bonuspoäng för att klara den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 178
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag ser inget om att lira 1000 rakade händer

 

För varje 10 bonuspoäng får du 10$ och för varje rakad( minst 0.25) händer du spelar upp till 1/2 får du en bonuspoäng, jag var osäkert själv och mejlade dem och det stämmer, spelar du högre bord får du mer bonuspoäng kolla deras poängsystem på sajten så förstår du

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway
Verkar ju helt okej. Tyvärr inkluderas inte Neteller i erbjudandet, gäller bara VISA/Mastercard-insättningar.

 

Verkar skumt att bonusen inte gäller neteller insättningar

 

Hejsan!

 

Eftersom insattningar och uttag till Neteller gar pa ett ogonblick fran var site sa blir det svart att kontrollera eventuella bedrageriforsok innan pengarna forsvinner ut i cyberrymden. Just bonusar lockar alltid till sig folk som forsoker utnyttja systemet pa ett oarligt satt och det ar detta vi forsoker stavja.

 

Alla andra insattningar och uttag gar det alldeles utmarkt att anvanda Neteller till! :D

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway
Det tycker jag är skitsurt att man inte kan använda Neteller och få bonusen det borde stå när man sätter in i så fall

 

Blir inte en spänn till hos lurendrjarna :evil::evil::evil::evil::evil:

 

Hejsan Magnum!

 

Naturligtvis gar det mesta att ordna. Om du har satt in pengar via Neteller for att cleara bonusen sa ar det bara att kontakta mig sa kan din nasta insattning (med annat betalningssatt an Neteller) bli din "forsta" insattning.

 

Jag ska ta mig en titt pa terms & conditions for bonusen och kolla om vi kanske kan formulera oss battre vad galler Netellerinsattningar.

 

Vill ocksa poangtera att det gar alldeles utmarkt att anvanda sig av Neteller pa Betway.com sa lange det inte galler bonus.

 

MVH

Jens, Betway.com

 

P.S Glom inte att ni alltid kan PM:a mig eller skriva i den har traden ifall ni far problem. D.S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway
Går det inte att varifiera sig och sen ta ut bonusen via neteller? Tar aplång tid via CC ;(

 

Hejsan AnnaDea!

 

Tyvarr kan man inte heller ta ut bonusen via Neteller. Fixar du bonusen och tar ut den till ditt VISA (eller nagot annat) sa gar det alldeles utmarkt att anvanda sig av Neteller efter det. Till VISA tar det 2-3 dagar att fa sin utbetalning.

 

Anledningen till att vi inte accepterar Neteller nar det galler bonusen ar att risken for bedrageri ar ganska stor och eftersom det snabbt blir mycket pengar med den har bonusen sa vagar vi inte ta den risken.

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen till att vi inte accepterar Neteller nar det galler bonusen ar att risken for bedrageri ar ganska stor och eftersom det snabbt blir mycket pengar med den har bonusen sa vagar vi inte ta den risken.

 

MVH

Jens, Betway.com

Konstigt att 9 av 10 andra poker rum tar den risken då, och med mycke större bonusar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway

Anledningen till att vi inte accepterar Neteller nar det galler bonusen ar att risken for bedrageri ar ganska stor och eftersom det snabbt blir mycket pengar med den har bonusen sa vagar vi inte ta den risken.

 

MVH

Jens, Betway.com

Konstigt att 9 av 10 andra poker rum tar den risken då, och med mycke större bonusar.

 

Skillnaden ar att vi betalar ut 1000 kr-bonusen i forskott. Pokerbonusen pa $1000 fungerar precis som vanligt, dvs att den betalas ut i efterskott efter invaxling av bonuspoang.

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu gjort en insättning via FSB till erat SEB bankgiro. Hur lång tid tar det för pengarna att komma in på mitt konto? Undrar också vad : Extrernal Cheque a/c no. 5277-1001977 är?

 

Är inte 5277-1001977 ett "vanligt" SEB kontonummer som oftast brukar ta någon dag snabbare att föra över pengar till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway
Så man får 1000:- i FÖRSKOTT att spela för? eller lösas bonusen in efter man har spelar klart den, eller kan man spela MED bonsuen?

 

Ja, du far 1000 sek att spela for i forskott (under forutsattning att du satter in 1000 sek). Dessa pengar lases da tills dess att du clearat dem och forst da kan du ta ut. Om man kontaktar supporten (support@betway.com) sa kan de ordna sa att hela rasket gar att ta ut till Neteller. Det ar alltsa insattningen som absolut inte gar att gora via Neteller.

 

Sen kan man Casha ut bara bonusen med CC. Men sen Casha ut all vinst plus insättningen via neteller?

 

Se ovan. :D

 

Jag har nu gjort en insättning via FSB till erat SEB bankgiro. Hur lång tid tar det för pengarna att komma in på mitt konto? Undrar också vad : Extrernal Cheque a/c no. 5277-1001977 är?

 

Är inte 5277-1001977 ett "vanligt" SEB kontonummer som oftast brukar ta någon dag snabbare att föra över pengar till?

 

Jag har inte sa bra koll pa ekonomiavdelningen men jag ska forsoka svara sa gott jag kan. Banktransfers kan ta upp till fem dagar men normalfallet ar tre dagar. "Extrernal Cheque a/c no. 5277-1001977" vet jag inte exakt vad det ar. Jag gissar pa att det ar ett utlandskt konto kopplat till SEB. Jag ber att fa aterkomma om det.

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway
okej, men jag sket i banken och satte in via CC istället. Hur långe tid tar det att få bonusen insatt på kontot?

 

Da far du skicka ett mail till supporten (support@betway.com) sa far du bonusen inom 24 timmar (men det brukar ga valdigt mycket fortare).

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...