Rosa Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Eftersom det ibland är "tjat" om hur de olika nivåerna skall spelas så postar jag följande hand som ni kan tycka till angående spelet och sedan bedömma vilken nivå ni tror den spelades på. 5 Players - Fixed Limit PRE FLOP - Fi1 raises, Fi2 re-raises, Fi3 folds, SB calls, BB caps, Fi1 calls, Fi2 calls, SB calls FLOP 7 8 J SB checks, BB checks, Fi1 bets, Fi2 raises, SB folds, BB re-raises, Fi1 calls, Fi2 calls TURN 5 BB bets, Fi1 calls, Fi2 calls RIVER K BB bets, Fi1 calls, Fi2 calls BB shows A J and wins the pot, Fi1 shows Q J , Fi2 mucks Citera
heltok Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 tja alla spelar ju rätt känns det som förutom Fi2 vad han nu har. skulle gissa på 3/6+ Citera
ampixo Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Skulle gissa det är höglimit, typ 100/200 eller så. Citera
morberg Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 tja alla spelar ju rätt känns det som förutom Fi2 vad han nu har. Även SB:s spel är jag starkt tveksam till. Citera
Myssion Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 tja alla spelar ju rätt känns det som förutom Fi2 vad han nu har. Även SB:s spel är jag starkt tveksam till. Håller med. Tycker även att Fi1 ser rätt skakig ut. Men förutom de tre spelarna så ser allt ok ut. EDIT: Vetefan om jag hade cappat med AJ ur position (beror ju på fi iofs), så alla spelar stabilt utom Fi1, Fi2, SB och BB. Citera
Rosa Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2006 Kul att det blivit lite diskussion kring den här handen. Jag tyckte själv att det var jäkligt tomtigt spel, eftersom det var $100/200 på PokerStars men började då tänka om då det var just $100/200 på PokerStars. Ni kanske då förstår att jag inte förstod så mycket av spelet och ville ha insikt i om det var tveksamt/dåligt/bra/speciellt etc. Citera
Recommended Posts