edsf Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Har jag fel eller är det så att de är slut på Mansions "egna" garantiturneringar? Tänker främst på deras 110k gtd tisdagar och 150k gtd söndagar. I kvällens 110k gtd är dee tex ca 950 deltagar motför vanligtvis ca 600 spelare. Känns som att Mansion har släppt in övriga ongamesidor och därmed är de stora övervärde som alltid funnits nästan uppätet! Ja, så är det. Men jag tror dom har 50r samt några andra på övriga dagar, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
staffs Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Jag fick idag en CD på posten från MansionPoker.com Texten på framsidan lyder: Join 30,000 pokerplayers online right now... $500 first time depositbonus! plus $15 free with this CD. Lite från baksidan: With over $2.000.000 in guaranteed prizes EVERY month, 30,000 players at peak times, with more tournaments and more winners than ever, the newly upgraded MANISONPOKER.COM is the only place to play-and the best place to win. Jag har inte beställt skivan, eller ens varit på deras sida. Har väl fiskat min adress någonstans... Har inte laddat den än. Har vista, testar kanske senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
staffs Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Ok, efter att jag har laddat Mansion från CDn, skrivit in coden och skickat mail enl. beskrivningen så händer ingenting. Väntar några dagar, mailar igen och frågar efter mina utlovade $15. Efter flera svar och frågor får jag till slut detta mail Citat: Hello, Thank you once again for contacting MANSION. Please accept our apologies if you have received our promotional CD in error. As stated previously, your account is not legible to receive the $15.00 bonus, however you are legible to receive our fantastic 100% first deposit bonus. May we also suggest that you keep an eye on your inbox and our promotions page for details of further offers that you are able to participate in. We look forward to seeing you at the tables soon. Kindest regards, Melanie MANSION Member Services Väck med den:evil: blir inget spel där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 -Mansion är helt jävla sjukt- Under min snart 5-åriga karriär som pokerspelare har jag aldrig varit med om någon värre sida än Mansion. Vad veror detta på då? Jo, deras fruktansväda byråkrati. Nu har jag faxat, fotat, emailat, scannat i snart 3 dagar och fortfarande kräver de nya uppgifter. Börjar bli mer och mer säker på att sidan hänger sig åt bedrägeri. Taktiken är att fråga efter nya grejer hela tiden, tills man som kund slutligen ger upp eller vräker ur sig någon svordom och blir bannad. Har vunnit en icke ansenlig summa som jag mer och mer tror mig vara blåst på. Vilket jävla råtthål stället är. Spelar inge roll vad du skickar så frågar de efter mer. Sista grejen jag rök på var att mitt kort ej var signerat. Skickade då e nu fax med kortet signerat. Fick till svar att kvaliten var för dålig. Isället fotar jag med digitalkameran och emailar och får såklart till svar att kvaliten var för dålig. Och så håller de på än idag. Passa er ruskigt noga för denna site..... Håller på med exakt samma jidder själv just nu. Mailtrafik i en vecka, med nya krav varje gång. Det senaste mailet jag fick från Mansion påstod att mitt konto inte existerade. Bara en ren blåsning från Mansions sida. Att ta ut sina egna pengar verkar inte vara möjligt. Hur länge överlever en sån här site? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Verkar som att ingen har skrivit i tråden sen flytten till iPoker. Kan bara varna för sidan. De tar en inaktivitetsavgift på $22.50 för dem som inte loggat in på tre månader. Svinigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts