NötTorsken Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Har inga reads på spelaren som handen gäller, han har precis satt sig och jag multitablar dessutom. Själv har jag en VÄLDIGT LÖS IMAGE $50 NL Texas Hold'em Seat 3 is the button Total number of players : 5 Seat 1: aBooKozZ ( $59.55 ) Seat 2: KegOfGuinness ( $63.36 ) Seat 3: pjstar111 ( $67.85 ) Seat 5: lunkan19 ( $22.28 ) Seat 4: HERO ( $52 ) HERO posts small blind [$0.25]. lunkan19 posts big blind [$0.50]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ 7d 7c ] aBooKozZ folds. KegOfGuinness calls [$0.50]. pjstar111 calls [$0.50]. HERO calls [$0.25]. lunkan19 checks. ** Dealing Flop ** [ Ah, 7h, 3s ] Eftersom min image är så lös och jag betar på det mesta så pottar jag både flop och senare på turn HERO bets [$2]. lunkan19 folds. KegOfGuinness calls [$2]. pjstar111 folds. ** Dealing Turn ** [ Qd ] HERO bets [$6]. KegOfGuinness is all-In [$60.86] Nå? Han bör ju inte limpa AA eller QQ vilket är det jag är rädd för, men vad annars ställer han med? AQ? Bottenset? Citera
dlinder Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Fold finns inte någonstans på hela jorden. Citera
bzkt Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Har han AA eller QQ är det bara att betala av, syn, no-brainer. Citera
JOCKEMEDKNIVEN Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Antagligen stöldförsök. A med skitkicker. Citera
Rosa Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Tror inte han spelar AA sådär på floppen. AQ och QQ är möjliga men jag tror att han höjt pre-flop med QQ (men det borde du kunna veta bättre). Annars så försöker han med 33 att tvinga dig beta ditt "ess" eller din "ess/dam". Tror inte heller att AQ spelas sådär. Så 33, Ax eller Q7s är mina gissningar. Skulle själv synat. Citera
Lupus123 Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Syna, syna syna. "Vad ska han ha liksom?" Citera
dlinder Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Antagligen stöldförsök. A med skitkicker. Varför ska han stjäla om han har en hand? Ett A är ju absolut sista handen man spelar sådär med. Citera
Question Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Jag skulle gissa på Q3/Q7 och han sätter dig på ev färgdrag/Ax och vill inte att du ska dra ut. Jag tycker att synen är självklar. Citera
gdaily Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Får jag köpa handen av dig? Syna. Har han QQ/AA - otur. Citera
NötTorsken Postad 9 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2006 Förresten är det väl ingen CR? Sry, fixat Citera
NötTorsken Postad 9 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2006 Tack för komentarerna och den snabba responsen killar och tjejer. Om någon undrar: Jag blixtsynade, han visade AA. Men det är ju inget att gråta över, han förlorar ju på att spela sin AA sådär i längden. Citera
Ignatius Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Jag blixtsynade, han visade AA. Av någon anledning brukar det vara sådana resultat som dyker upp i handanalays. Citera
Rosa Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 WP för hans del då. Vekligen svårt att sätta honom på AA. Citera
rickie Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 WP för hans del då. Vekligen svårt att sätta honom på AA. Inget genispel för man lyckas dubbla med överset. Citera
Rubicon Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Får jag köpa handen av dig? Syna. Har han QQ/AA - otur. Ja, överför $52 till player "HERO" så är handen din Citera
Frege Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Jag blixtsynade, han visade AA. Av någon anledning brukar det vara sådana resultat som dyker upp i handanalays. Ja, jag börjar bli rätt så illamående på dessa typer av HH:s. Inget personligt, NötTorsken, för fold finns inte här, men du kan tänja på smilbanden då du vet att han kommer att misslyckas med detta typ av spel fler gånger än han lyckas. Citera
Rosa Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 WP för hans del då. Vekligen svårt att sätta honom på AA. Inget genispel för man lyckas dubbla med överset. Verkligen inte. Mycket skumt spel och jag hade själv aldrig spelat så. Men han dubblade upp. Citera
rickie Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 WP för hans del då. Vekligen svårt att sätta honom på AA. Inget genispel för man lyckas dubbla med överset. Verkligen inte. Mycket skumt spel och jag hade själv aldrig spelat så. Men han dubblade upp. Men han dubblade upp? Guess so. Citera
erik87 Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 knappast bra spel med Topset om han får ett lägre set att fundera på fold. Citera
jackbalsam Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Kan va bra spel. Och HERO blixtsynade självklart, säger han nåt annat ljuger han. Citera
viriri Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Tack för komentarerna och den snabba responsen killar och tjejer. Om någon undrar: Jag blixtsynade, han visade AA. Men det är ju inget att gråta över, han förlorar ju på att spela sin AA sådär i längden. Du hade ju förmodligen vunnit en stor pott om han nu inte suttit sitt set och fått stryk av ditt. Men jag tycker du gjorde helt rätt i att syna och hade otur. Citera
Recommended Posts