brainslicer Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Kommer in på sajten, men mitt konto är tomt! Var är mina pengar!!! Helt omöjligt att regga sig utan pengar. Var har ni gjort av dem? Händer ibland ja, var samma för mig igår, saldot fastnade på pokerklienten, o det gick inte att logga in på den, sajten visade 0 hela kvällen. Ibland är det tvärtom, går inte att ta in pengar till pokern, måste göra det flera gånger med klientens kassör. Det är nåt med anslutningen paradise <=> bosservrar skulle jag tippa, händer nämligen inte på andra klienter och ofta när man inte kommer in på Paradise spelar polarna bekymmerslöst på andra boss klienter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Dags att ta ett allvarligt snack med de som levererar uppkopplingen mellan servrarna då. Eller kanske byta leverantör. Har nog aldrig varit med om en klient med mer problem än nuvarande Paradise. Saknar den gamla goda tiden när sportingbet funkade och paradise funkade..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Dags att ta ett allvarligt snack med de som levererar uppkopplingen mellan servrarna då. Eller kanske byta leverantör. Har nog aldrig varit med om en klient med mer problem än nuvarande Paradise. Saknar den gamla goda tiden när sportingbet funkade och paradise funkade..... Vinsten gjorde dig nog på lite bättre humör. Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 25 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Gårdagens topptrio! 1. MrSnow- €90 extra 2. Rakelover - €54 extra 3. bappen - €36 extra Extrapengar kommer in under dagen - bra jobbat! Mvh ParadiseEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Är nästa onsdag finalen för första 3-månadersperioden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Är nästa onsdag finalen för första 3-månadersperioden? Ja, det är helt riktigt. Av flera skäl är det också den sista PF-turneringen i vår regi. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Ja, det är helt riktigt. Av flera skäl är det också den sista PF-turneringen i vår regi. Mvh ParadiseOscar Riktigt tråkigt att höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Det var tråkigt, har hela tiden hoppats att fler skulle upptäcka turneringen, men alltid undrat varför ni inte fått mer utrymme för den på här på sajten. Ert erbjudande har ju varit mycket generöst mot medlemmarna. Ett tag fanns ni med i kalendern, men inte värst länge tyvärr. Ni fick heller aldrig något utrymme i headern som många andra sajter. Tråkigt om det avslutas p.g.a att det shabblats bort av forumet.Får väl hoppas på något liknande i annan regi. Jag har pokergänget hemma på onsdag men jag får väl multitabla, vill ju inte missa sista. Tack för att ni försökte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 25 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Det var tråkigt, har hela tiden hoppats att fler skulle upptäcka turneringen, men alltid undrat varför ni inte fått mer utrymme för den på här på sajten. Ert erbjudande har ju varit mycket generöst mot medlemmarna. Ett tag fanns ni med i kalendern, men inte värst länge tyvärr. Ni fick heller aldrig något utrymme i headern som många andra sajter. Tråkigt om det avslutas p.g.a att det shabblats bort av forumet.Får väl hoppas på något liknande i annan regi.Jag har pokergänget hemma på onsdag men jag får väl multitabla, vill ju inte missa sista. Tack för att ni försökte.... Ja, det är tråkigt, jag håller med. Turneringen har ett riktigt bra värde och det är synd att inte fler har upptäckt den. Vi har försökt att få mer hjälp från forumet självt för att flera ska hitta den, men inte fått något vidare gehör tyvärr. Mvh ParadiseEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Ni har inte funderat på att pröva med prosharks.se istället. Har svårt att se något forum (utom det här då) där man inte skulle slå på stort om man fick ett sådant erbjudande till sina medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 29 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2007 Missa inte.... - Onsdagen den 31 oktober, 20.00 - MÅNADSFINAL: No Limit Hold ’Em-turnering, buy in €35+3 och 5000 i startchips. Ett bonuspris till vinnaren värde ca $250. Vinnaren tilldelas 60 rankingpoäng, tvåan 40 rankingpoäng och trean 20 ranking poäng. (Vid fler än 20 deltagare kommer även fyran få 10 poäng och femman 5 poäng). Mvh ParadiseEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 Detta kan bli en väldigt spännande final. Förutom bonuspriset så ska rankingen för tremånadersligan utses. Efter att ha kollat så är det rätt många som kan slåss om platser i topp 3. Hoppas alla dyker upp. Kul om vi kan göra denna onsdag till en trevlig avslutning. (Med en hemsk badbeat från mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocAman Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Är det någon som lyckas logga in i kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Turneringen är uppe, så komigen och regga er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Är det någon som lyckas logga in i kväll? Inte ännu, hoppas på att problemet löser sig innan finalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Är det någon som lyckas logga in i kväll? Jaha det förklarar en del. Jag loggade in innan idag. Sitter och väntar ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Jaha det förklarar en del. Jag loggade in innan idag. Sitter och väntar ensam. Det kanske blir din lycka:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Det kanske blir din lycka:-D Nä. JAG VILL SPELA!!!! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocAman Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Japp jag lyckades logga in .... Det känns alltid som en halv seger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Japp jag lyckades logga in .... Det känns alltid som en halv seger Gött några till så har vi ett lir. :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Fortfarande bra värde. Bonuspriset ger 100% övervärde än så länge. Tycker allt att fler ska regga sig. 50 min på er att bestämma er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sundbop Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 satte över 40% av min rulle på denna turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Jag hade gärna spelat om det hade gått och sätta in pengar.. Ovanligt att det var nåt strul på paradise:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Ojojoj detta var en spännande turnering. Jag saknade dock klonkskills idag. Det var de som spelade bra som blev belönade. Grattis Tror dock att top tre i ranking blev oförändrad. Vilket jag är glad över. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hLM Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Hade samma problem som ponttuss. Jäkla tråkigt! Schysst värde i turneringen och grattis till vinnaren! EDIT: Vad var det för pris 1:an fick? Är sjukt nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts