Odrike Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Föresten det har ju trillat bort en från rankingen?? Vad har hänt med den stackaren?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Kexet sluta gnäll så mkt nu.... nästa vecka gör jag comeback o då vill jag se dig på plats.... dvs där du hör hemma, HU mot Di_Maestro.... om inte så ska vi i alla fall ha en trevlig stund i chatten.... ser att det är många nya fiskar som är inne o lirar... vi måste ge dem ett välkomnande de sent glömmer! Ledsen Fishooo ,men jag kommer inte lira turren i år igen, jag kanske gör comeback 2008! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 11 Maj , 2007 Rapport Share Postad 11 Maj , 2007 Ledsen Fishooo ,men jag kommer inte lira turren i år igen, jag kanske gör comeback 2008! 2008 :shock: Visst kan det vara bra med paus ibland men 2008 är ju lite overkill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 16 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Ikväll klockan 20.00 kör vi igen! Dubbla priser och rankingpoäng på spel, ni hittar den aktuella rankingen i den egna tråden här i forumet. Vi ses! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Nu ska jag ha revansch efter bubblan förra gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Jag har gjort mig redo för kvällens drabbning. Jag passade på att ta en bild så ni vet hur min uppladdning ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hampus90 Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Du e jävligt lik Batman! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Ja, bäst ni tar på er regnrocken, här blir det blött, all <*}}}>< ska spolas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Här hetsas det bra, ser jag. Så ska det vara. Ni som brukar lira och ni som inte brukar, missa inte kvällens turnering med lika mycket extra-$$$ som vanligt! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Jag måste vinna idag, det borde nog bota min tilt som jag lider av just nu.... Dessutom så måste jag få lite ranking poäng om jag ska ha en chans för rankingpriset, kommer missa flera av turneringarna i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 2 par mot toppar, otippat att han klonkar färg på rivern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Attans, missade ju detta nu, får nog installera reinlander igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Torsk heads up, mitt nickname: BmanSr Bra spelat DocAman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocAman Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Torsk heads up, mitt nickname: BmanSr Bra spelat DocAman Tack, bra spelat själv. Det stod och vägde ett tag heads up. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Tack, bra spelat själv. Det stod och vägde ett tag heads up. Äh du hade ju 25k mot mina 5 k typ, surt bara att du träffa 2 outaren på river så hade vi kunnat spela. Men du var ju favorit när pengarna åkte in så du förtjänade att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Mastah bubbler strikes again. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Endast 13 startande igår. Nog borde det vara fler som vill vara med om denna högst underhållande turnering som till på köpet levererar riktigt fint övervärde? Gårdagens tre pristagaresom som alldeles strax har bonuscashen på kontot! 1. DocAman - $130 extra 2. BmanSr - $78 extra 3. nojboll - $52 extra Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Endast 13 startande igår. Nog borde det vara fler som vill vara med om denna högst underhållande turnering som till på köpet levererar riktigt fint övervärde? Sant, missade den själv med 15min igår, pga att inte orkat installera kalender efter senaste formatering Ett nice program är rainlander calendar http://www.rainlendar.net för att inte missa upcoming events. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Endast 13 startande igår. Nog borde det vara fler som vill vara med om denna högst underhållande turnering som till på köpet levererar riktigt fint övervärde? Skulle oxå regga mig, förstår inte varför den stänger 5 min innan turneringen börjar, inte bra för oss som alltid är i sista sekunden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Jag tycker det är bra värde,men skulle behöva en timme till på mig innan den börjar. Gillade 21.00 mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocAman Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Äh du hade ju 25k mot mina 5 k typ, surt bara att du träffa 2 outaren på river så hade vi kunnat spela. Men du var ju favorit när pengarna åkte in så du förtjänade att vinna. Helt riktigt! Tänkte mer på att det stod och och vägde i spelet. Försökte att inte ge dig något gratis och dubbla upp enkelt. Nu kommer jag inte ihåg vad sb och bb var, men visst var de inte så höga i förhållande till våra stackar när vi satt heads up? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 Ikväll kör vi igen! Dubbla prispengar och rankingpoäng som vanligt. Missa inte möjligheten att knappa in på, eller t o m överta ledningen från, Rakelover. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 Jag kan inte se den i lobbyn. Den har inte kommit upp än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 Jag ska spela tight fram till 20:45 när CL börjar, då blir det craaaaaaaazy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 23 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 Jag kan inte se den i lobbyn. Den har inte kommit upp än? Jo då, varit där sedan inatt. $20 Pokerforum.nu är namnet på den. Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts