mikaela Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Det händer ju inget! Kommer inte upp något bord. Har loggat ut och loggat in igen, men det är ju stendött!! Citera
Odrike Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 lol Sitter headsup mot manshora och han sitter ut då hans bredband strular. Tror ni inte att klienten fryser..Arghhhhhh Citera
Odrike Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 gg Sorry MrSnow för mina klonkar. Mycket hård och krävande headsup mot Manshora måste jag säga. Citera
baloobas Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 ggSorry MrSnow för mina klonkar. Mycket hård och krävande headsup mot Manshora måste jag säga. Han ringde mig och sa att hans bredband gick ner. Han ville att jag skulle ta över, men jag hann såklart inte. Så sjukt tråkigt när internet krånglar. Edit: Hur han kunde bli 2:a när ni var 3 kvar innan hans internet gick ner är ju en annan fråga Citera
manshora Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 haha ja, det är verkligen något av en mysterium sjukt att internet gick ner o aldrig gick upp igen, gick ju ner 2 gånger när vi va 3kvar fast då kom det tillbaka efter nån minut. men sista gången försvann det för alltid va ju riktigt surt faktikst. men kul o komma 2a då Citera
Odrike Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 haha ja, det är verkligen något av en mysterium sjukt att internet gick ner o aldrig gick upp igen, gick ju ner 2 gånger när vi va 3kvar fast då kom det tillbaka efter nån minut. men sista gången försvann det för alltid va ju riktigt surt faktikst. men kul o komma 2a då Du var kvar en stund iallafall. Klienten frös ett par min. Men när den väl satte igång igen gick det fort, blindsen var ju rätt stora. Citera
manshora Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Du var kvar en stund iallafall. Klienten frös ett par min. Men när den väl satte igång igen gick det fort, blindsen var ju rätt stora. ja, försökte få min bror att spela den men, han hadde inte datorn på, o när han fick på den märkte han att han inte hadde klienten, så då skulle den laddas ner o installeras, o när han äntligen kom in va det slut men tog säkert nästan 15min innan han loggade in från det att jag blev offline, så hadde inte så stora förhoppningar dock har ni som sagt min respekt för att ni inte bara bestämmde er för att blinda ut mig direkt Citera
Odrike Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 dock har ni som sagt min respekt för att ni inte bara bestämmde er för att blinda ut mig direkt Du var minst dubbelt så stor som MrSnow. Och jag var rätt stark i chip. Så jag pressade honom lite.. Stackaren fick en fin hand AT när jag höjde med K2s. Fisk som man är kunde jag inte släppa handen och klonkade med en 2a på floppen. Jag hade mycket flyt i denna turnering. Citera
manshora Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Du var minst dubbelt så stor som MrSnow. Och jag var rätt stark i chip. Så jag pressade honom lite..Stackaren fick en fin hand AT när jag höjde med K2s. Fisk som man är kunde jag inte släppa handen och klonkade med en 2a på floppen. Jag hade mycket flyt i denna turnering. mjo, va ju tur för dig att mitt internet gick ner igentligen, annars hadde du ju bara blivit 2a. ja man måsste ha en del flyt, det är ju så fast den enda gången jag hadde flyt va iofs när jag vann med AJ mot 88, är ju iofs voinflipp preflop men, fick ju Aet på rivern. Citera
rosjon Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Nu i efterhand kan man konstatera att tur i längden jämnar ut sig. Och jag var jättenöjd med din K2 syn tills tvåan kom. Hade dessutom själv en klonk tidigare med TT mot QQ tror jag det var. Som sagt det jämnar ut sig och fortsätt gärna syna med K2:-) Citera
ParadiseOscar Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Gårdagens topptrio! 1. Rakelover $50 + $44 (till söndagens garanti $30 000-turnering) 2. manshora $30 3. MrSnow $20 Samma tid och plats nästa vecka! Mvh SportingbetOscar Citera
Odrike Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 mjo, va ju tur för dig att mitt internet gick ner igentligen, annars hadde du ju bara blivit 2a. Hehe, du kommer säkert att få chansen igen. Vi får väl se då. Som sagt det jämnar ut sig och fortsätt gärna syna med K2:-) Ja svårt att sluta syna med skit om man ändå alltid klonkar.. Citera
Odrike Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Samma tid och plats nästa vecka! Jag är sugen och laddad. Så jäkla trött på tentaplugg. Perfekt med en turre några timmar efter tentan. Jag lär vara riktigt trött, hoppas jag inte åker ut först bara.. Hoppas Kexet och Meastro är med så lär jag iallafall inte åka ut bland de två första.. Citera
manshora Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 mjooomjojmjo (försöker få upp mitt inlägg antal) Citera
SouthEast Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Nu är CB är avslutat (inte av mig) så kan man fokusera på fiskarna på Bossnätet istället... Börjar med er allihop ikväll. De e min tur nu!! Citera
K_MaN Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Hoppas Kexet och Meastro är med så lär jag iallafall inte åka ut bland de två första.. Det är ju för fan CL ikväll..... men Ok för att bevara mitt rykte så får jag väl vara med i några minuter så att jag hinner fylla med lite hat i chatten samt åka ut först! Citera
manshora Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Gratis? Vilken klient? =) nej.. nästan gratis, $10+$1 Citera
STO Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Har blivit övartalad att vara med ikväll! Är så jävla tilt efter att ha torskat 3 stycken $2k potter igår mot 2-outare på rivern! Finns det ingen rättvisa i världen??? Enligt oddsen ska de ju träffa 1 av 25 ungefär, konstigt att de träffar 3 på raken, aarrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggg...... Har du 2 outs efter turn så vinner du minst 50 % av potterna mot mig!!!!! SÅÅÅÅÅ JÄVLA TIIILT!!!!! AAAAAAAALLL INNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!! Citera
manshora Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Har blivit övartalad att vara med ikväll!Är så jävla tilt efter att ha torskat 3 stycken $2k potter igår mot 2-outare på rivern! Finns det ingen rättvisa i världen??? Enligt oddsen ska de ju träffa 1 av 25 ungefär, konstigt att de träffar 3 på raken, aarrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggg...... Har du 2 outs efter turn så vinner du minst 50 % av potterna mot mig!!!!! SÅÅÅÅÅ JÄVLA TIIILT!!!!! AAAAAAAALLL INNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!! lol förra veckan förlorade jag 5 inköp på typ 10min, då var det 4st nötstegar mot set, som blev kåkar, på rivern alla 4 kan jag tillägga, och en AA mot KK, som blev set. och jag vann inte en enda pott imellan DET är tilt. Citera
rosjon Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Jag blir tiltad om jag inte sätter kåken och förlorar med KK mot AA. Vad är ni för otiltbara stålmän? Citera
Odrike Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Det är ju för fan CL ikväll..... men Ok för att bevara mitt rykte så får jag väl vara med i några minuter så att jag hinner fylla med lite hat i chatten samt åka ut först! Haha SKippa CL eller ha med den i bakgrunden. Poker är roligare.. Har blivit övartalad att vara med ikväll!Är så jävla tilt efter att ha torskat 3 stycken $2k potter igår mot 2-outare på rivern! Finns det ingen rättvisa i världen??? Enligt oddsen ska de ju träffa 1 av 25 ungefär, konstigt att de träffar 3 på raken, aarrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggg...... Har du 2 outs efter turn så vinner du minst 50 % av potterna mot mig!!!!! SÅÅÅÅÅ JÄVLA TIIILT!!!!! AAAAAAAALLL INNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!! Bra att ni ska vara med. Nu är jag säkrad från att åka ut först. Jag vill inte åka ut på bubblan heller, så jag hoppas illerrre är med så är man säker från bubblan Citera
ParadiseOscar Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Kvällens turnering är avgjord... Topptrion blev enligt följande! 1. D'Hoffryn - $70 extra + buy in till söndagens $30k-garanti 2. SiggeKeno - $42 extra 3. Kassoren - $28 extra Pengarna dyker in på spelkontot under morgondagen. Mvh SportingbetOscar Citera
brainslicer Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Tack till alla för gott motstånd edit: angående CL, pm:a om nån vill ha de streamat nån onsdag under pokern Citera
Recommended Posts