stenarn Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 OBS OBS! Ändrad tid ikväll - starttid är nu 20.00! Mvh SportingbetEric Neeeej. Såg först nu. Kanske lika bra, måste skriva klart en hemtenta Lycka till ni som lirar. Hoppas bountyn åker på nåt jävligt vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Snyggt att ändra starttiden en timme innan turneringsstart. Jävla amatörer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 10 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Stort grattis till er tre spelare ITM idag och extra grattis till Primtal som slog ut en tiltad bounty och därmed tjänade fina $100 extra. Starkt jobbat! 1. Primtal- $60 extra 2. ibmachine- $36 extra 3. seeho- $24 extra Skicka mig ett PM med era användarnamn så ska jag ordna in extra prispengar åt er! Vi ses nästa vecka! Beklagar ändringen av starttid så tätt inpå starten. Det var en liten miss i vår interna kommunikation som gjorde att det strulade. Framöver kommer dessa turneringar alltid att spelas 21.00. Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Beklagar ändringen av starttid så tätt inpå starten. Det var en liten miss i vår interna kommunikation som gjorde att det strulade. Framöver kommer dessa turneringar alltid att spelas 21.00. Mvh SportingbetEric Jeppz, man satt sig ju som vid datorn en kvart för sent idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Ingen som har lust o stejka mig i denna 0dollar på sportingkontot Välkommen till klubben!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Missade också turneringen, men mest beroende på att nätet skulle gå ner kl. 22.00 och att jag därför inte brydde mig om kvällens turnering. Hade jag vetat att starttiden var kl. 20.00 tidigare igår eftermiddag hade jag vart med och krossat er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lunkan88 Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Ser att en 10$ Pokerforum.nu ligger upplagd idag också. Gäller det dubbla prispengar på denna också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 12 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Ser att en 10$ Pokerforum.nu ligger upplagd idag också. Gäller det dubbla prispengar på denna också? Hej, Nej, den har gått upp av misstag. Men den är helt fri att lira ändå Dubbla pengar kör vi nästa onsdag, klockan 21.00! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 På onsdag klockan 21.00 är det åter dags för vår PF.nu turnering på Sportingbet. Som vanligt ger vi dubbla prispengar och om det passar i någons av mitt eller Oscars schema kommer vi också agera bounty med smaskig bonus på vårt huvud. Vi ses... Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 De e min tur nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 De e min tur nu... Nej, min! Dubbla prispengar + $50-bounty på nicket sbswe kväll. Start kl 21. Vi ses! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Försov mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Försov mig Önskar jag gjort det också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Kul turnering igår! 15 spelare lirade och här nedan kommer prislistan. 1. Rakelover - $75 extra 2. seeho - $45 extra + $50 bounty 3. DuHörde - $30 extra Pengarna finns på respektive spelkonto inom några minuter! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Mycket rolig turnering. Kändes mycket fint att slå seeho på näsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
seeho Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Roligt och roligt.... tycker det var konstigt att jag inte fick kåk på min tvåpars flopp:rolleyes: . Men men, kul att du fick vinna nångång du med:shock: . Nu kankse du ställer upp nästa onsdag också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Ser att det fortfarande är samma fiskar som sitter o lirar varje vecka! Ok boys jag tror det är dags för en comeback det var länge sen vi hade en pratstund Jag känner mig så stark att jag nästan funderar på att lägga en bounty på mig själv! Få se vilket humor jag känner mig på under onsdagen, antingen blir det all in första handen eller så blir det sit out första timmen o härligt hat i chatten! See you where the action is! Di_Fisho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Ser att det fortfarande är samma fiskar som sitter o lirar varje vecka! Ok boys jag tror det är dags för en comeback det var länge sen vi hade en pratstund Jag känner mig så stark att jag nästan funderar på att lägga en bounty på mig själv! Få se vilket humor jag känner mig på under onsdagen, antingen blir det all in första handen eller så blir det sit out första timmen o härligt hat i chatten! See you where the action is! Di_Fisho Kul om du är med:-D Fixa in Kexet och Clone också. Jag har inte sett dem på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Kul om du är med:-D Fixa in Kexet och Clone också. Jag har inte sett dem på ett tag. Ok grabbar, gör fisken Di_Fishooooooo comeback så får väl även jag vara med och hata lite .... Mitt mål med turren är att få chatten avstängd!!! VI ses på onsdag! MED HAT/ Kexet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Ok grabbar, gör fisken Di_Fishooooooo comeback så får väl även jag vara med och hata lite ....Mitt mål med turren är att få chatten avstängd!!! VI ses på onsdag! MED HAT/ Kexet Skönt att kexet är med! Nu är det bara tomten The_Klonk som fattas för att fullborda tomteverkstaden! (P.S. ingen tomteverkstad är fullbordat utan den stösta tomten av dem alla "the_future") Kexet vad menar du med att målet är att få chatten avstängd? Menar du din egen chat? Tror det behövs mirakel för att få chatten avstäng på SB man får nog snacka 7-8 olika språk innan det händer;) Ses på onsdag boyz prepare yourself for some good action! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Skönt att kexet är med! Nu är det bara tomten The_Klonk som fattas för att fullborda tomteverkstaden! (P.S. ingen tomteverkstad är fullbordat utan den stösta tomten av dem alla "the_future") Kexet vad menar du med att målet är att få chatten avstängd? Menar du din egen chat? Tror det behövs mirakel för att få chatten avstäng på SB man får nog snacka 7-8 olika språk innan det händer;) Ses på onsdag boyz prepare yourself for some good action! Målet är att få min egen chat avstängd! Vet att det är nästintill omöjligt, men jag ska göra ett ärligt försök!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Idag smäller det flickor.... Di_fishooooooooooooooo skall krossas och chatten ska dödas!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hetast Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Får väl va med o lira lite med er ikväll... Vann ju $8K Guaranteed igår som uppvärmning, så ja känner mig stark =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Får väl va med o lira lite med er ikväll... Vann ju $8K Guaranteed igår som uppvärmning, så ja känner mig stark =) Det räcker inte att vara stark för att ta hem detta! Vi är alla starka. Du måste även vara snabb i chatten annars är det kört! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaffebarn Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Vad heter turneringen? Hittar den ingenstans... Det är ikväll kl:21.00 den börjar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts