BONNJOE Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 vad kostar den att spela och vilken tid ? Citera
ParadiseOscar Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 vad kostar den att spela och vilken tid ? €15+1, klockan 20.00. Dubbla prispengar som vanligt. Ju fler spelare, desto högre värde! Mvh ParadiseOscar Citera
SouthEast Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Ställ in fotbollen så hänger jag på. Citera
brainslicer Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Ställ in fotbollen så hänger jag på. ähh, jag kan bjuda på stream Citera
Klyka Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Har suttit i telefon med supporten på SportingBet ang. NETellerproblem. Mkt hjälpsam support. Vi kom fram till att vi ska stänga mitt gamla konto och starta ett nytt, så bli inte misstänksamma för att jag spelar under nytt nickname. Akta er alltså för Klyka_Fork, om jag bara får in pengarna i tid så blir jag farlig! Citera
Klyka Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Eftersom Sportingbet / Paradise är så hjälpsamma så tänkte jag inte vara sämre själv, utan bidra med lite hjälp: Titelraden på den svenska hemsidan är felstavad - det står "Sportinget" ist för "Sportingbet" på nån av sidorna. Hittar dock inte vilken sida det var längre, tror det var när jag inte var inloggad dock. Mvh Nöjd kund Citera
jm_j Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Kan någon skriva när ni ser turneringen i lobbyn. Verkar vara grova motrigg på mitt konto . Citera
ParadiseEric Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Kan någon skriva när ni ser turneringen i lobbyn. Verkar vara grova motrigg på mitt konto . Den är uppe redan nu. ID 25127511, 20.00 svensk tid, Pokerforum.nu. Mvh ParadiseEric Citera
trampcykel Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Den är uppe redan nu. ID 25127511, 20.00 svensk tid, Pokerforum.nu. Mvh ParadiseEric Är det okej att spela denna, även fast man inte registrerat sitt Sportingbet via PF.nu? Citera
Odrike Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Kan någon skriva när ni ser turneringen i lobbyn. Verkar vara grova motrigg på mitt konto . Jag ser den. Funkar det inte för dig denna vecka heller? Har du testat att avinstallera och ominstallera från svenska hemsidan?? http://se.sportingbet.com/t/paradise-poker/poker.aspx Citera
ParadiseOscar Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Är det okej att spela denna, även fast man inte registrerat sitt Sportingbet via PF.nu? Ja, det går fint. Mvh ParadiseOscar Citera
Odrike Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 ähh, jag kan bjuda på stream Det är jag intresserad av om man inte har åker ut tidigt. Jag tror jag förbrukade mitt flytt förra veckan. Den där EPT-satelliten som vi fick gick ju riktigt dåligt för mig. Skärpning idag. Du skriver länk som funkar i VLC när det är dags?? Citera
Odrike Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Kom igen. Bara drygt 30 min kvar. Passa på att regga er nu. Lite fler hade varit skoj. Citera
brainslicer Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Det är jag intresserad av om man inte har åker ut tidigt. Jag tror jag förbrukade mitt flytt förra veckan. Den där EPT-satelliten som vi fick gick ju riktigt dåligt för mig. Skärpning idag. Du skriver länk som funkar i VLC när det är dags?? du har PM (nån annan som vill ha streamen får pma) Citera
Odrike Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 du har PM (nån annan som vill ha streamen får pma) Skicka igen, jag har inte fått ngt PM Citera
brainslicer Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 Skicka igen, jag har inte fått ngt PM står iaf att jag skickat ett.... hmmm Citera
Odrike Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Postad 17 Oktober , 2007 står iaf att jag skickat ett.... hmmm Tack för stream. Rolig turnering men TIILLLT jag fumlade bort ledningen. Grattis Kassan Citera
ParadiseOscar Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Idel bekanta namn i toppen av gårdagens turnering. Bra jobbat! 1. Kassoren - €97,50 extra 2. GePe* - €58,50 extra 3. Rakelover - €39 extra Extrapengar finns insatta på respektive spelkonto. Mvh ParadiseOscar Citera
rosjon Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Kommer klienten att funka imorgon? Börjar bli lite trött faktiskt, även om era onsdagsturneringar är väldigt bra. Citera
ParadiseEric Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Ikväll kör vi igen! 20.00 börjar vi och det är som vanligt dubbla prispengar och rankingpoäng på spel! Mvh ParadiseEric Citera
jm_j Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Jag ser den. Funkar det inte för dig denna vecka heller? Har du testat att avinstallera och ominstallera från svenska hemsidan?? http://se.sportingbet.com/t/paradise-poker/poker.aspx Skummt... Har spelar 2 gånger tidigare utan problem. Nu har jag testat med 4st datorer både med gamla & nya installationer. Väntar fortfarande med spänning svar från supporten. Kommer jag inte in idag heller så kan vi snacka om ordentlig motrigg. Citera
Odrike Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Väntar fortfarande med spänning svar från supporten. Hoppas det löser sig. Turneringen är uppe och väntar på att folk ska regga sig. Citera
rosjon Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Kommer in på sajten, men mitt konto är tomt! Var är mina pengar!!! Helt omöjligt att regga sig utan pengar. Var har ni gjort av dem? Hade -1 EUR på kontot direkt när jag kom in, stängde cashier och öppnade igen och då fanns det pengar på kontot. Dags att ta Boss Media i örat. Jag antar att ni betalar dem för programvaran. Dags att ställa in betalningarna tills dess de fixat sin buggiga programvara. Citera
hogge75 Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Jaha ja, kan inte sätta in pengar, och därmed inte spela Lika bra det kanske Deposit Failed Din begäran tog för lång tid, vänligen försök senare. Citera
jm_j Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Hoppas det löser sig. Turneringen är uppe och väntar på att folk ska regga sig. Hoppas det med. Kom iväg med min rapport till supporten lite väl sent men både ParadiseEric, en tjej från finska supporten och tekniska avdelningen har varit engagerade i ärendet. Det kan hända en hel del mystiska grejer när datorer är inblandade... Citera
Recommended Posts