Nidson Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Hela alfabetet på under två sekunder. Där ligger du i lä.. 1.53 sek inkl åäö. Vilken sajt? Jag vill prova att utmana, då jag har bytt tangentbord nu och känner kanske att till och med laptopen kan få vara med och tävla. Jaha, jag trodde ni menade rabbla alfabetet, inte skriva det... Nu var jag helt plötsligt inte lika imponerad... Och jag trodde att de skrev m.h.a. papper och penna, gissa hur besviken jag blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 En lumparkompis utmanade en polare i "slicka-asfalt-tävling", och vann efter att ha slickat över 1m asfalt. Haha respekt. Det är sånt man ska ha på film Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mended Postad 12 Juni , 2006 Rapport Share Postad 12 Juni , 2006 Hela alfabetet på under två sekunder. Där ligger du i lä.. 1.53 sek inkl åäö. Vilken sajt? Jag vill prova att utmana, då jag har bytt tangentbord nu och känner kanske att till och med laptopen kan få vara med och tävla. Jag vet inte om det finns någon site där du kan köra detta inkl åäö. Jag satte mitt rekord 1997. Du kan däremot försöka slå mig på http://www.typera.tk (560 @ Swedish Words 1 min). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 12 Juni , 2006 Rapport Share Postad 12 Juni , 2006 Kan balansera ett par alpinskidor på hakspetsen Kan göra det tricket som Ole gör i Sällskapsresan 1, när han utan händer tar en tändsticka från munnen upp i näsan Är alltid först i vattnet när vi e på stranden Det ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 12 Juni , 2006 Rapport Share Postad 12 Juni , 2006 Jag försov mig 8 timmar från jobbet för några dagar sedan. Det måste ju vara någon form av världsrekord. Edit: Inte speciellt stolt över det dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 12 Juni , 2006 Rapport Share Postad 12 Juni , 2006 Jag försov mig 8 timmar från jobbet för några dagar sedan. Det måste ju vara någon form av världsrekord. Edit: Inte speciellt stolt över det dock jag och en polare tog sjuka vilan en dag. var efter fullmoon party december 04. hade dansat på stranden till 10 på morgonen. 10.30 checkade vi ut och 11 gick bussen till båten. på båten sov vi 3h. på bussen till bangkok sov vi 18-06. sedan checkade vi in på hotell och sov 8-18. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MalinSwe Postad 12 Juni , 2006 Rapport Share Postad 12 Juni , 2006 Du kan däremot försöka slå mig på http://www.typera.tk (560 @ Swedish Words 1 min). Aah, jag blir vansinnig! Nu har jag fastnat för detta... 560? Det kan inte vara möjligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 1 påse fishermans friend tuggad och svald på 7sek. 1 hel habanero på 5s (kan ej rekomenderas, tjejen ringde ambulans när jag låg utslagen på golvet och inte kunde andas) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Har över 6 liter kiss i mitt skrivbord pga att jag inte orkar dra ner till toan på natten. Har glömt att slänga flaskorna. Edit: Är iofs inte så stolt över det. Du har alltid varit min hjälte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Du har alltid varit min hjälte! Jag vet. Kul att du är tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Jag har klarat "kuben" på 30 sekunder. (Rubriks kub) Fast det är nog preskriberat nu då noteringen är från mitten av 80-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Tar en 33cl starköl pü 4-5 sec. vet inte ens om det är bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Kan rapa hela alfabetet. I en rap. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Kan rapa hela alfabetet. I en rap. Upp till bevis Jennez och lägg upp en ljudfil! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 förlorade mot floppade fyrtal två händer i rad fulla buyins, det är jag j*ligt stolt över Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 förlorade mot floppade fyrtal två händer i rad fulla buyins, det är jag j*ligt stolt över Förlorade den största pott jag någonsin spelat >$10k med KK och floppen AKK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Förlorade den största pott jag någonsin spelat >$10k med KK och floppen AKK fanns där ingen jackpot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Förlorade den största pott jag någonsin spelat >$10k med KK och floppen AKK fanns där ingen jackpot? Tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Har över 6 liter kiss i mitt skrivbord pga att jag inte orkar dra ner till toan på natten. Har glömt att slänga flaskorna. Edit: Är iofs inte så stolt över det. W T F SIIIIIIICK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcamannen Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Ja urin på skrivbordet tar fan priset... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Ja urin på skrivbordet tar fan priset... Jo, det är ju som så här att när jag ska pissa på övervåningen på natten så brukar jag sikta mellan tangentbordet och musmattan.... Givetvis så pissas det i Coca-Cola flaskor. Vem vill egentligen springa ner och missa en massa händer? Piss i flaskan = EV+ Tro nu inte att de (flaskorna) står framme till allmänbeskådning utan de förvara jag inuti skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Tro nu inte att de (flaskorna) står framme till allmänbeskådning utan de förvara jag inuti skrivbordet. Jaha, DÅ VAR det ju inte mycket att skryta med. 6 liter kiss INUTI skrivbordet har ju vem som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Kan rapa hela alfabetet. I en rap. Upp till bevis Jennez och lägg upp en ljudfil! Helvete... pallar nog inte det... Kraver lite uppvarmning och det ar bara pa kontoret jag har mic. Vi svenskar har blivit retade for Sverige-T&T matchen av de engelska bookmakersen i flera dagar och en svensk som rapar alfabetet pa kontorstid skulle nog bara ge dem vatten pa sin kvarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiznakh Postad 16 Juni , 2006 Rapport Share Postad 16 Juni , 2006 Ja urin på skrivbordet tar fan priset... Jo, det är ju som så här att när jag ska pissa på övervåningen på natten så brukar jag sikta mellan tangentbordet och musmattan.... Givetvis så pissas det i Coca-Cola flaskor. Vem vill egentligen springa ner och missa en massa händer? Piss i flaskan = EV+ Tro nu inte att de (flaskorna) står framme till allmänbeskådning utan de förvara jag inuti skrivbordet. Ärligt talat, det är fan fett groteskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Visst. Men vad gör man inte för +EV? Har själv problem när jag multitablar. Mer än 3 bord så är det riktigt svårt att hitta en paus även fast WC är nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts