Albert Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Ärligt talat, det är fan fett groteskt Ja, men jag vann eller hur? Citera
freeman Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Hoppat ifrån 25meter dykt från 18meter. fått upp morsans ford fiesta till 180km/tim person på max tilltalar mig med förnamn varit tillsammas med först stora syrran för 2 veckor senare dumpa för att bli tillsammans med lilla syrran. haft sönder 1400flaskar grants whisky etc etc Citera
Jennez Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Hoppat ifrån 25meter dykt från 18meter. fått upp morsans ford fiesta till 180km/tim person på max tilltalar mig med förnamn varit tillsammas med först stora syrran för 2 veckor senare dumpa för att bli tillsammans med lilla syrran. haft sönder 1400flaskar grants whisky etc etc Det dar borde det vara dodsstraff pa! Och sa undrar folk varfor spriten ar sa dyr i Sverige! Citera
freeman Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Hoppat ifrån 25meter dykt från 18meter. fått upp morsans ford fiesta till 180km/tim person på max tilltalar mig med förnamn varit tillsammas med först stora syrran för 2 veckor senare dumpa för att bli tillsammans med lilla syrran. haft sönder 1400flaskar grants whisky etc etc Det dar borde det vara dodsstraff pa! Och sa undrar folk varfor spriten ar sa dyr i Sverige! Tappade en pall på 3st pallar... det blev blöt Citera
Supra Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 fått upp morsans ford fiesta till 180km/tim Världens längsta nerförsbacke? Citera
gdaily Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Freeman är ju egentligen utom tävlan i sådana här tävlingar Citera
Staahla Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Hoppat ifrån 25meter dykt från 18meter. fått upp morsans ford fiesta till 180km/tim person på max tilltalar mig med förnamn varit tillsammas med först stora syrran för 2 veckor senare dumpa för att bli tillsammans med lilla syrran. haft sönder 1400flaskar grants whisky etc etc Det dar borde det vara dodsstraff pa! De två bedrifterna ovan det fetstilta är det dödsstraff på i vissa länder. Citera
kauppinen Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Hoppat ifrån 25meter dykt från 18meter. fått upp morsans ford fiesta till 180km/tim person på max tilltalar mig med förnamn varit tillsammas med först stora syrran för 2 veckor senare dumpa för att bli tillsammans med lilla syrran. haft sönder 1400flaskar grants whisky etc etc Det dar borde det vara dodsstraff pa! Och sa undrar folk varfor spriten ar sa dyr i Sverige! Nåja. så god är ju inte Grants. Drickbar är den ju, men hade det varit en Bowmore eller något liknande så hade jag nog gråtit en skvätt Citera
Jennez Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Men fattar ni inte? Tillgang och efterfragan liksom. Ju mer sprit som gar till spillo desto dyrare blir den ju (oavsett vilken sorts sprit eller vilket brand det ror sig om). Nu ordnade ju Freeman sa att Grants i langden blir lite dyrare (eventuellt fick en stackars skotsk, kariesdrabbad arbetare sparken eftersom destilleriet forlorade intakter). Och eftersom alla ska kunna konkurrera sa hojdes som en foljd aven priset pa all annan whisky och efter det foljde Koskenkorva etc etc. Jag har kant pa mig det lange; det ar Freeman och hans tomtekompisars fel alltihop! Skatterna, arbetslosheten och aven brottsstatistiken gor de ju sitt till i (med tanke pa att kora i 180 km/h ar ett hyfsat grovt brott). Manga snubbar som inte ar prenumeranter pa kvinnlig narhet gnaller ocksa over att det ar sa svart att hitta frivilliga. Sjalvklart har ju alla kvinnor svarigheter med att lita pa oss man nar Freeman och hans gelikar drar over modrar, systrar och dottrar till hoger och vanster! Allt hanger ihop, ser ni inte det? Herregud.. maste nog satta mig ner lite... hur kunde jag vara sa blind.... naiv... *lagger mig i fosterstallning och hulkar lite* Citera
freeman Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Hoppat ifrån 25meter dykt från 18meter. fått upp morsans ford fiesta till 180km/tim person på max tilltalar mig med förnamn varit tillsammas med först stora syrran för 2 veckor senare dumpa för att bli tillsammans med lilla syrran. haft sönder 1400flaskar grants whisky etc etc Det dar borde det vara dodsstraff pa! Och sa undrar folk varfor spriten ar sa dyr i Sverige! Nåja. så god är ju inte Grants. Drickbar är den ju, men hade det varit en Bowmore eller något liknande så hade jag nog gråtit en skvätt då vill du inte veta vad arbetskamraten tappade Citera
juttis Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Hoppat ifrån 25meter dykt från 18meter. fått upp morsans ford fiesta till 180km/tim person på max tilltalar mig med förnamn varit tillsammas med först stora syrran för 2 veckor senare dumpa för att bli tillsammans med lilla syrran. haft sönder 1400flaskar grants whisky etc etc Det dar borde det vara dodsstraff pa! Och sa undrar folk varfor spriten ar sa dyr i Sverige! Nåja. så god är ju inte Grants. Drickbar är den ju, men hade det varit en Bowmore eller något liknande så hade jag nog gråtit en skvätt då vill du inte veta vad arbetskamraten tappade Ett gäng jäkligt vältränade och storbystade nymfoman-blondiner? Citera
eurythmech Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Tar en 33cl starköl pü 4-5 sec. vet inte ens om det är bra.. Jag slår nog det på 1-2 öls träning, och jag är inte ens bra. Citera
Recommended Posts