Infinitiv86 Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Hmm, så man måste sitta och bevaka SnG lobbyn till killarna börjar spela? edit:skriv gärna bords # här i denna tråd Citera
Jeg123 Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Infinitiv86 säger: Hmm, så man måste sitta och bevaka SnG lobbyn till killarna börjar spela?edit:skriv gärna bords # här i denna tråd Sök på 24hJoel istället. Är svårt att hitta HU SNG´s... Citera
freeman Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Jegor säger: Infinitiv86 säger: Hmm, så man måste sitta och bevaka SnG lobbyn till killarna börjar spela?edit:skriv gärna bords # här i denna tråd Sök på 24hJoel istället. Är svårt att hitta HU SNG´s... eller freeman det går lika bra Citera
Infinitiv86 Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Jegor säger: Infinitiv86 säger: Hmm, så man måste sitta och bevaka SnG lobbyn till killarna börjar spela?edit:skriv gärna bords # här i denna tråd Sök på 24hJoel istället. Är svårt att hitta HU SNG´s... ty Citera
baller Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 ja visste väl att det fanns någon anledning till att jag tyckte att freeman skulle loosa (sen att jag också gör det är väl en annan femma ) me = karl rohlin joel eller vem som nu skall spela mot mig (om freeman mot förmodan loosar) kan pm:a mig eller skriva något här... Citera
Jeg123 Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Aldrig att Freeman vinner. Räkna med ett nytt inlägg av Freeman i "Pinsamma ögonblick i ditt liv!" 10 minuter efter att HU matchen dragit igång. Citera
freeman Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Jegor säger: Aldrig att Freeman vinner. Räkna med ett nytt inlägg av Freeman i "Pinsamma ögonblick i ditt liv!" 10 minuter efter att HU matchen dragit igång. jag ska berätta något kul som folk på irc vet om som ni inte vet om Efter matchen Citera
24hPoker Postad 8 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2006 Matchen spelas nu på bord 18922041 Citera
Bikern Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Ja jag tycker oxå "utlottningen" inte direkt känns utlottad utan mera valda. Citera
baller Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 bra freeman.. eller ja menar even so... slipper man fundera på hur man tar sig till matchen... Citera
24hPoker Postad 8 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2006 Gratits Freeman önskar 24hPoker! Citera
Joelsson Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Grattis!! Kändes nästan pinsamt hur jag blödde ner mig. Jag tycker ändå inte att jag spelade såååå fel med tanke på korten. Alltså jag var ju sämst, men inte så sämst som det såg ut hoppas jag. Jag skulle nästan vilja lägga upp mina händer här så någon får kika igenom dessa. Det borde väl gå?! Citera
24hPoker Postad 8 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2006 Bikern säger: Ja jag tycker oxå "utlottningen" inte direkt känns utlottad utan mera valda. Det var en utlottning, eftersom det blev en turbokampanj där man bara hade ett par timmar på sig att maila in namn så kom det bara 15 namn så det behövdes inga mirakel för att bli dragen . Förövrigt var väl också den första spelaren som lottades okänd. Citera
freeman Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Joelsson säger: Grattis!! Kändes nästan pinsamt hur jag blödde ner mig. Jag tycker ändå inte att jag spelade såååå fel med tanke på korten. Alltså jag var ju sämst, men inte så sämst som det såg ut hoppas jag. Jag skulle nästan vilja lägga upp mina händer här så någon får kika igenom dessa. Det borde väl gå?! Hand history? jag var så evil så jag ville dra ut dig med skitkort 34s hålpipa verkar ju som en lyssande idee annars gick jag på RR flush Citera
Joelsson Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Ja 43-synen tycker jag kändes ytterst tveksam. Om jag inte minns fel betade jag minst dubbla pott och det finns ju risk att du inte har 3:an och 4:an som levande kort eftersom jag skulle degat med top-paret där oxå. Dessutom har jag re-draws om du skulle pricka ett par. Men jag antar att jag får vara nöjd med att dega in som value-bet med 9hög Det verkar som om det inte går att hitta handhistorik för Sit n gos. Iaf inte just nu, så tyvärr får jag inte dela med mig av handhistoriken just nu. Citera
Bikern Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Grattis Freeman! ..måste vart ett mirakel! Citera
freeman Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Joelsson säger: Ja 43-synen tycker jag kändes ytterst tveksam. Om jag inte minns fel betade jag minst dubbla pott och det finns ju risk att du inte har 3:an och 4:an som levande kort eftersom jag skulle degat med top-paret där oxå. Dessutom har jag re-draws om du skulle pricka ett par. Men jag antar att jag får vara nöjd med att dega in som value-bet med 9hög Det verkar som om det inte går att hitta handhistorik för Sit n gos. Iaf inte just nu, så tyvärr får jag inte dela med mig av handhistoriken just nu. vad jag funderar mest på var när bordet var J?33 och jag satt med 36 jag hoppade du träffade 2 pair på turn. vad hade du? Citera
Joelsson Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Du hade 43 å bordet var 3389K, jag hade TT Citera
Recommended Posts