Gå till innehåll

Vinn platser till Sveriges inledningsmatch genom HU-match!


24hPoker

Recommended Posts

Dags för en exklusiv snabbkampanj! (Denna info går endast ut via Pokerforum/Poker.se).

 

Vi har två biljetter (riktigt bra säten/platser) till Sveriges inledningsmatch i Fotbolls-VM den 10/6. Nu ger vi er chansen att vinna dessa.

 

Allt du behöver göra är att:

 

1. Skicka ett mail med ditt namn samt spelarnamn på 24hPoker till vmbiljetter@24hpoker.se

 

2. Klockan 12.00 imorgon tisdag lottar vi ut ett namn som får spela en HU-match mot vår nya teammedlem Joel Forsberg (skriver på expressen.se idag). Matchen kommer gå av stapeln på Onsdag 7/6.

 

3. Vinn matchen och två heta biljetter är dina.

 

Om spelaren som vinner utlottningen förlorar HU-matchen lottas ett nytt namn fram som får chansen att spela en HU-match mot någon av våra teammedlemmar.

 

Mailet ska ha kommit till oss imorgon (tisdag) senast kl. 12.00.

24hPoker står endast för två matchbiljetter.

Resa och boende står spelaren själv för.

 

Frågor/Synpunkter, vänligen skriv dessa i den här tråden.

Lycka till!

 

Mvh

24hPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Johan Wengelin som får spela en HU-match imorgon mot Joel Forsberg om två biljetter till Sveriges inledningsmatch!

 

Johan, vänligen skicka ett PM till mig så kan vi bestämma en tid som funkar.

 

Skulle Johan inte vinna är nästa utlottade person Morgan Lindström (freeman).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan Wengelin: Du får gärna skicka ett PM till mig så snart som möjligt så kan vi bestämma när vi ska lira matchen. Vi spelar imorgon (onsdag)

Jag kan hela dagen bara jag får veta några timmar innan. Det bästa vore om det inte är alltför sent eftersom jag hade planerat besöka en fest på kvällen.

 

Må bäste man vinna!

 

/Joel Forsberg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ni är alltbra roliga. Jag kommer ju såklart inte dricka mig full så att jag inte kan spela optimalt om jag måste spela sent.

 

Vill även passa på och berätta vilken duktig pojke jag är, jag dricker mig sällan redlöst berusad och utan brukar nöja mig med några drinkar. Så av den anledningen är det ingen större idé att skjuta fram matchen.

 

Jag kommer skriva här vilken tid den är på 24hpoker.com

Mitt nick är "24hJoel"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha ja,

 

 

Där fick man sig en lektion av Joel. Bra jobbat. Hade uppriktigt sagt inte en chans och allting var slut på minsre än en kvart...

 

Men vad är ett VM på plats?? Vem har något intresse i att se Trinidad & Tobago (kan dom inte bestämma sig vilket land som ska representera) i en sunkig halvstor tysk stad?

 

Nej tacka vet jag Olearys i Uppsala med mängder av tv-skrämar med bra kameravinklar och god svensk öl...

 

Eller kansken inte ändå...

 

Ja ja lycka till Freeman och had det bra i Tyskland Joel

 

Johan W

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för komplimangen jw!

Skön kommentar sedan, vad är en bal på slottet? =)

 

Klockan 21.00 kommer jag möta Freeman. En 5euros sit n go 1on1 precis som förra matchen blev. Ingen speciell utan bara en helt vanlig. Leta efter 24hJoel mot Freeman (om det är hans nick på 24h).

 

Ifall jag skulla ha tur och vinna så måste nästa match spelas omedelbart efteråt eftersom jag ska hinna packa och sova innan jag far klockan 5 på natten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...