illerrre Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Låt säga att jag gör ett account med mina personuppgifter och namn och allt. Sedan när jag ska casha ut mina vinster, måste det vara på min kort då? Eller kan de tas ut på vems som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Fråga 1: Vilket tror du verkar mest realistiskt? Fråga 2: Varför casha ut till någon annans kort än ditt eget? Notis: Är det så att du har spelat upp en sån där sign-up bonus utan insättningskrav och inte har nått eget kort eftersom du inte är gammal nog så säger jag: Spela inte nätpoker förrän du är 18 fyllda samt har ett eget kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 6 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 jag är 17 år och har spelat ihop ett par tusen. Jag använder min pappas personuppgifter. Fyller 18 om 15 dagar och ska skaffa visa direkt. Det skulle underlätta om jag kunde sätta in pengarnap å mitt kort istället för min pappas. Så vad är svaret på frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosa Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Nej. Du kan troligtvis (99.999%) inte casha ut till ditt kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Har du cashat in med din pappas kort från början så är svaret nä, iofs gör du insättning med det nya kortet är det möjligt att du kan casha ut till det senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 7 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Jag har inte cashat in någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Måste väl vara samma uppgifter på kortet som på kontot? Om pokerkontot står i din pappas namn blir det nog svårt att få ut det till ett kort i ditt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Varför inte bara casha ut till din fars kort så kan väll han föra över pengarna till ditt? Lär inte direkt vara varken krångligt eller ta tid, OM INTE du signat i hans namn med hans kort utan att berätta det för honom? isf får du skylla dig själv och hoppas du får smisk =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Mjo farsan blir nog jättearg när han märker att han har för mycket pengar på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 SaInT snarare är det väll så att farsan inte blir speciellt glad om han upptäcker att hans minderåriga son använt hans kort till nätpoker utan att fråga. ..Om det är det de handlar om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 SaInTsnarare är det väll så att farsan inte blir speciellt glad om han upptäcker att hans minderåriga son använt hans kort till nätpoker utan att fråga. ..Om det är det de handlar om.. Eftersom han inte satt in något spelar det nog inte så jättestor roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 sulla Då är det väll lugna puckar att ta ut pengarna till hans far's kort och be hans far föra över pengar då eller hur? jag skulle iaf inte bli glad om min son använde mitt kort för att ens regga sig utan att fråga. nu är han iof knappt 2månader gammal så det är väll inte aktuellt än på ett tag men ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 jag skulle iaf inte bli glad om min son använde mitt kort för att ens regga sig utan att fråga. nu är han iof knappt 2månader gammal så det är väll inte aktuellt än på ett tag men ^^ vaddå? bättre att börja i tid.. eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cash-back Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 sullaDå är det väll lugna puckar att ta ut pengarna till hans far's kort och be hans far föra över pengar då eller hur? jag skulle iaf inte bli glad om min son använde mitt kort för att ens regga sig utan att fråga. nu är han iof knappt 2månader gammal så det är väll inte aktuellt än på ett tag men ^^ Det skulle inte förvåna mig det minsta! Ungdomarna blir allt fräckare och fingerfärdiga. Man kan knappt gå till Domus och handla sina matvvaror utan få några fräcka kommentarer av egendomligt klädda ligister. Så lita inte på din unga son, han kan mycket väl ha gjort flertalet pokerdeposits via ditt VISA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superfunk- Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 jag började spela poker när jag var 15år har aldrig haft nått problem med något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maglub Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Tja, nu är ju jag över 18 år själv, så jag förväntar mig inte något medhåll av dem det berör. Men skyll dig själv, om du har svårt att få ut pengarna om det beror på att du inte är 18 år gammal än. Det spelar ingen större roll om du fyller 18 om 15 dagar eller 532 dagar. Du är inte 18 år gammal. Självklart KAN man spela poker innan man fyllt 18, det handlar ju inte om rocket science precis, på samma sätt som man kan åka moped när man är 12 år gammal, eller stjäla pappas bil när man är 15. Get real, är du inte 18, så spela inte. Du borde väntat tills du blivit 18. Spelar inte någon roll ifall du har talang och spöar folk som är dubbelt så gamla som du. //magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flexnip Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 fyller sjäv 18 om några dagar och har nu också party-kontot skrivet i farsans namn, har inte satt in några pengar från hans kort, tog del av 50 gratis dollar som nu har blivit endel, jag har hört från kompisar att det bara ska vara att göra ett eget konto i sitt eget namn, sedan skicka över pengarna mellan kontona, och i värsta fall kommer ett samtal från party som undrar vad som försigår, bara o säga att farsan ger en pengar o låter han bekräfta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts