skogstokig Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 eller kanske allmänt korkad.. Fick följande mail för en stund sedan: Dear sk0gst0kig, WM26762 has just transferred $50 into your IGlobalMedia.com account. Have a good time at the tables. Det är väl bara att tacka och ta emot Har ingen som helst aning om vem det är heller Och när jag skrev "lite" fel login men samma pass så kom jag till en annans nisses konto.. Det här blir ju bara bättre och bättre Citera
Cyntax Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 eller kanske allmänt korkad.. Fick följande mail för en stund sedan: Dear sk0gst0kig, WM26762 has just transferred $50 into your IGlobalMedia.com account. Have a good time at the tables. Det är väl bara att tacka och ta emot Har ingen som helst aning om vem det är heller Och när jag skrev "lite" fel login men samma pass så kom jag till en annans nisses konto.. Det här blir ju bara bättre och bättre WM26762 är ett affiliatekonto hos PartyPoker. Du har troligen signat-up via en affiliate. Denna affiliate har sedan som tack (du kanske dragit in mycket $ till han) använt funktionen "Insta Cash" som finns i PartyPartners.com cashier, en form av rakeback kan man säga. Citera
ahmar Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Det är en affiliate som erbjuder gratis 50 dollar på PartyPoker. Antagligen har du signat upp via dem eller så har dem gjort ett misstag .. Citera
skogstokig Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2006 eller kanske allmänt korkad.. Fick följande mail för en stund sedan: Dear sk0gst0kig, WM26762 has just transferred $50 into your IGlobalMedia.com account. Have a good time at the tables. Det är väl bara att tacka och ta emot Har ingen som helst aning om vem det är heller Och när jag skrev "lite" fel login men samma pass så kom jag till en annans nisses konto.. Det här blir ju bara bättre och bättre WM26762 är ett affiliatekonto hos PartyPoker. Du har troligen signat-up via en affiliate. Denna affiliate har sedan som tack (du kanske dragit in mycket $ till han) använt funktionen "Insta Cash" som finns i PartyPartners.com cashier, en form av rakeback kan man säga. Ahh, OK.. Fick 25$ när jag signade och har faktiskt inte spelat en enda hand där ännu, måste vara ett lockbete eller ett misstag Citera
Recommended Posts