poker_oscar Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Vilken rolig tråd denna kom att bli. Här är förresten de uppgifter jag behövde svara på: Namn E-postadress Säkerhetsfrågan Passnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinner Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 När jag reggade mitt konto fanns det en fråga som var: "favourite sport" (kanske det som ni kallar för säkerhetsfråga). I alla fall, jag satt länge och funderade på vad jag skulle skriva eftersom jag inte direkt har någon favoritsport. Så jag skrev "sex" i rutan. 10 minuter senare ringde de upp och frågade adress, telefonnummer etc. och sedan var det tyst i luren ett tag. Sedan frågade han "ehh, ehh, what's your favourite sport Sir?" Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Varför ringer de inte? Nu är jag ju mentalt redo för det här. Givetvis vet jag vad jag svarade på säkerhetsfrågan "Favorite singer?". Tyvärr kommer det bli obeskrivligt pinsamt att säga. Jo, att svara James Blunt på den frågan är inget kul. "Its ö sviidisch singör nejmed Tåoree Skoogman" Ja, man har all anledning att vara nervös. Dom pratar enormt snyggt och säger skitsvåra saker som man måste svara blixtsnabbt på, annars tar dom hela ens bankrulle. Fan vilket jobb att ringa till nervösa utlänningar och fråga vad deras morsor hette som ogifta. Han som ringde till mig hette faktiskt Kurt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokke Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 va inge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hume Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 När de ringde mig började de med att ställa de vanliga frågorna (namn, personnummer etc.). Sen överraskar han mig genom att fråga vad för märke min första bil hade. Blev ganska paff, speciellt eftersom jag aldrig har haft bil Löste sig dock när han klargjorde att jag hade uppgett vad min första bil var som säkerhetsfråga. Lyckligtvis hade jag skrivit ner mitt nonsenssvar (vill inte ha nåt som nån kan ta reda på, duh) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Och för guds skull människa: Säg till innan du loggar in fråne tt annat land!!! Det kårnglet från när ajg loggade in i frankrike och sen skulel få igång kontot var bland det värsta jag varit med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cafka Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Öhm, om man inte kommer ihåg vad man skrev i t.ex säkerhetsfrågan, what then? Jag brukar nämligen fylla såna grejer med nåt obegripligt, typ "359349dfksdjh" för att göra det svårgissat. Nekas överföringen och pengarna åker tillbaka då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Jag har precis gjort min första insättning och nu ska Neteller ringa mig.Då jag är rädd för att tala med brytande indier vill jag vara förberedd så bra som möjligt. Vad för någontng kommer de att fråga mig? värst vad du frågar sånt? ska du hacka någons konto eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Öhm, om man inte kommer ihåg vad man skrev i t.ex säkerhetsfrågan, what then? Jag brukar nämligen fylla såna grejer med nåt obegripligt, typ "359349dfksdjh" för att göra det svårgissat. Nekas överföringen och pengarna åker tillbaka då eller? jag var tvungen att svara på den. hade ingen aning om vad jag skrivit. sjuka var att de då gav LEDTRÅDAR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cafka Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Öhm, om man inte kommer ihåg vad man skrev i t.ex säkerhetsfrågan, what then? Jag brukar nämligen fylla såna grejer med nåt obegripligt, typ "359349dfksdjh" för att göra det svårgissat. Nekas överföringen och pengarna åker tillbaka då eller? jag var tvungen att svara på den. hade ingen aning om vad jag skrivit. sjuka var att de då gav LEDTRÅDAR Jag fick bara svara på saker som min adress, hur mycket jag hade satt in och såna enkla grejer. Pju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyFlöjt Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 HAHA, jag skriver alltid kladd i svaret till säkerhetsfrådan. Denna gången skrev jag WEWEWEWE. Som tur var lyckades jag komma ihåg det när de frågade. Skulle lika gärna kunna skrivít "sdhuihwiqwugd". Undrar vad de tänker när de frågar om mitt smeknam... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 23 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Jag har precis gjort min första insättning och nu ska Neteller ringa mig.Då jag är rädd för att tala med brytande indier vill jag vara förberedd så bra som möjligt. Vad för någontng kommer de att fråga mig? värst vad du frågar sånt? ska du hacka någons konto eller? Ursäkta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 jaha skrev:poker_oscar skrev: Jag har precis gjort min första insättning och nu ska Neteller ringa mig. Då jag är rädd för att tala med brytande indier vill jag vara förberedd så bra som möjligt. Vad för någontng kommer de att fråga mig? värst vad du frågar sånt? ska du hacka någons konto eller? Ursäkta? stor komik, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 När de slog en pling till mig så fråga de om Namn, Address samt vad min första bil var. MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Jag kom varken ihåg svaret på min fråga, eller själva frågan. Det gick hur fint som helst .) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffe Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 När är det dom ringer? Är det när när bankkonto verifieras? Har gjort min första insättning och då ringde dom inte mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 När är det dom ringer? Är det när när bankkonto verifieras? Har gjort min första insättning och då ringde dom inte mig iaf. Har jag förstått det rätt så ringer de när man gör den första insättningen från en bank. Flyttar man däremot pengar från en pokersajt till Neteller-kontot ringer de inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 När är det dom ringer? Är det när när bankkonto verifieras? Har gjort min första insättning och då ringde dom inte mig iaf. Har jag förstått det rätt så ringer de när man gör den första insättningen från en bank. Flyttar man däremot pengar från en pokersajt till Neteller-kontot ringer de inte. inget samtal när man sätter in från bank till neteller för mig iaf. däremot när jag skulle ta ut från neteller till bankkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-larsson- Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Hur mycke kostar det att ringa till deras support eller är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frejac Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Det är ett 00800-nummer. Tror det är ett globalt gratisnummer. Men någon kan säkert bekräfta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Hur mycke kostar det att ringa till deras support eller är det gratis? Är du orolig för kostnaden (vilket man bör vara när ma ringer utomlands och inte är säker på vad det är för typ av nummer) kan du be Neteller ringa dig istället. Bara hoppa in i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robbankorpen Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Hur lång tid brukar det ta ca innan de ringer? Satt in pengar från banken för ett par dagar sedan och än har de inte ringt. Kontot är ju låst tills de ringt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
13_Outs Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Har aldrig satt in från banken bara från pokersidor. Dock ringde dom cirka 2 min efter att jag registrerat mig och frågade massa saker. Utan att jag satt in eller liknande. /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 17 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Hur lång tid brukar det ta ca innan de ringer?Satt in pengar från banken för ett par dagar sedan och än har de inte ringt. Kontot är ju låst tills de ringt. Du kan: 1) Ringa upp själv. 2) Maila (eller gå in i live-chatten) och be de ringa upp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts