Albert Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 "poker-b o t"....är det något man får när man gör en kass syn? "jag fick en bot, när jag gjorde en riktig dålig syyyn..." Om det ändå vore så att folk fick det så skulle de lära sig en läxa men mina pengar skulle utebli. Alla skulle väll göra en "Mats Hinze" efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Hur man frivilligt visar sig i en video när man gjort en sån låt förstår jag inte. Men det ger väl respekt på IRC kanske... Bot kommer från Robot(Rowbått) och borde väl då uttalas bått? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Men herre jösses suppe, varför göra en grej av ingenting bara för att du inte vill ha fel? Vilken "grej"? Jag skrev fel namn på ett barn (tydligen ett enormt misstag på pf nu för tiden), blev tillrättavisad. Sen skrev jag ett svar på det där jag påpekade att det var åldern det handlade om och inte namnet, är det en "grej" enligt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 har ni inte hört "vi sitter här i venten" då? Riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts