double_a Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 Det måste fan vara expekt! helt sjukt fan ...va tycker ni ? * RP - QoS * Pillar grammatik åt QoS //Hickmott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dominator Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 Måste säga att det är ganska loose på dom stakes jag lirar (Expekt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dollarturist Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 Ultimate Bet har de tightaste spelarna av alla siter jag har testat. De är dock ganska weak på de lägre nivåerna vilket gör det lätt att sno en och annan pott. Men det är rätt svårt att få betalt när man har floppat nötterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gamer Postad 13 December , 2004 Rapport Share Postad 13 December , 2004 Jag skulle rösta på PokerStars, det känns som om folk är grymma där, till och med på mikronivåerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundis Postad 14 December , 2004 Rapport Share Postad 14 December , 2004 Jag kan bara tala för limit bord. Jag har konton på dom flesta sidorn och har spelat en hel del på PokerStars och upplever deras bord överlägset tightast. lundis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rah Postad 14 December , 2004 Rapport Share Postad 14 December , 2004 Absolut tightast är crypto i början av månaden... (alt när de kör en bonusdrive) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 14 December , 2004 Rapport Share Postad 14 December , 2004 ja, Crypto kan både vara übertight och väldigt trevligt, men jag skulle säga att UB och Stars har tighta spelare hela månaden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keste Postad 14 December , 2004 Rapport Share Postad 14 December , 2004 Vilka bord spelar ni på då hos Crypto? Spelade där igår kväll (Interpoker) och hade min bästa session någonsin hittills (har spelat c:a 2 mån). Gick 420 USD plus och jag är fortfarande "halvtomte". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts