Gå till innehåll

Recension av Leverpastej på Tub!


kfluffie

Recommended Posts

Såg på nyheterna för någon dag sedan om ett nytt sätt att marknadsföra olika produkter. Det går till på så sätt att ungdomar skriver på communitys/forum/MSN om dessa produkter och om hur bra/goda de är. Verkar som om det finns en mullvad här ;)

 

Med tanke pa hur forpackningen till Arbogapastejen sag ut sa bedomer jag att deras marknadsforingsbudget ligger pa ca 2 kr.

 

Och jag får 10% för varje köp jag genererar genom den här tråden (Som nur är uppmätt till 2 st. 1.4 kr alltså rakt in i Kassan! Kasching!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sa aldrig att den var god, bara oerhört praktisk. 8-)

 

"Praktisk"?! Pa vilket satt ar den praktisk? Bredbar ar ju the shit! Locket av - locket pa. Inget tramsande med omslagspapper och sedan extra plastpase for att inte skiten ska torka ut.

 

Tubjaveln ar val sakert annu mer praktisk men Arboga maste ju hamna sist pa listan over praktiska pastejer! Visst, stabilt att slica men det maste man ju anda skita ner en kniv for, likaval som man maste gora det med den bredbara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sa aldrig att den var god, bara oerhört praktisk. 8-)

Tubjaveln ar val sakert annu mer praktisk men Arboga maste ju hamna sist pa listan over praktiska pastejer! Visst, stabilt att slica men det maste man ju anda skita ner en kniv for, likaval som man maste gora det med den bredbara.

 

Arbogan är Phett god.

 

På den måste man även ta fram en skärbräda (ännu mer disk).

 

Den på tub är klart mest praktisk. Det behövs ingen kniv, även om jag rekommenderar det så det blir en mer jämnare yta av Leverpastej.

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som var praktiskt var att gurkan var inbyggd vilket besparar mig en massa arbete som att släpa mig till kylen, greppa burken med hel saltgurka i, förflytta mig till köksbänken, meddelst kraftansträngning vrida lockjäveln motsols, blöta ner skärbrädan, skita ner en kniv etc, ja du hajjar va? ;)

 

Fast nu måste jag förstås investera i en tub bara för att konsumenttesta lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som var praktiskt var att gurkan var inbyggd vilket besparar mig en massa arbete som att släpa mig till kylen, greppa burken med hel saltgurka i, förflytta mig till köksbänken, meddelst kraftansträngning vrida lockjäveln motsols, blöta ner skärbrädan, skita ner en kniv etc, ja du hajjar va? ;)

 

Fast nu måste jag förstås investera i en tub bara för att konsumenttesta lite.

 

Det sparar en del tid, det håller jag med om.

Men man får inte samma smak som en macka med ett par tjocka skivor Arboga-pastej och ett par stora skivor Smörgåsgurka (inget skitmärke som Eldorado, sen brukar det mesta gå i).

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

även jag testade och den i tub föll mig faktiskt i smaken. Har precis renoverat klar min lägenhet och det värsta som finns när man står utan diskmaskin är att just diska, så den bredbara får ytterligare ett plus!

 

jag brukar äta sådanna där runda polarkakor och pressa ihop dom på mitten, till detta var leverpastej i tub upperlig! man behöver ju inte bre den, man behöver inte trycka ut mer än man behöver och man behöver bara röra lite på handen så har man grejset precis där man vill!

 

fast det är klart.. den som man skivar är lite godare, men fördelarna för just mig med tuben är mycket stora

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...