MrNutmeg Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Det är dags att konstformen enbords sitt and go får sitt erkännande och får en egen forumdel. Det är en stor skillnad mot att spela MTT och att som idag bunta ihop dem är trist. Citera
kfluffie Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Var faktiskt en av de smartaste Idéerna jag har hört på länge faktiskt MrNutmeg! Ordet till dig! MVH //KF Citera
MrNutmeg Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2006 Vad trevligt att ni tycker som jag! Här har ni en som kommer vara flitig postare på en sådan del. Citera
Luca Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Så enkelt! Så självklart! Lysande idé! Spelar uteslutande SnG och ser fram emot detta. Woohoo! Citera
Ceritus Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Det var det tamefan det finaste jag hört sen jag konfirmerad mig Kanon idé. Citera
QoS Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Tada! Får flytta över lite trådar under morgondagen. - QoS Citera
Bluwajt Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Det var det tamefan det finaste jag hört sen jag konfirmerad mig Hahahaha , så jävla skön kommentar, lätt julaftons höjdpunkt! Tycker som dom förgående talarna att idén är lysande MrNutmeg Citera
poker_oscar Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Vad sägs om att ha en tråd i SNG-avdelningen där vi länkar till dagböcker som helt, eller till stor del, handlar om SNG-spel? Det skulle underlätta för oss som är intresserade av att hitta spännande SNG-dagböcker. Citera
jezaja Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Vad sägs om att ha en tråd i SNG-avdelningen där vi länkar till dagböcker som helt, eller till stor del, handlar om SNG-spel? Det skulle underlätta för oss som är intresserade av att hitta spännande SNG-dagböcker. Skapa du en sådan tråd med samlade länkar till bra sng-dagböcker, sng-taktik så ska jag se till att den får ligga kvar =) Citera
Myssion Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Trådar från SnG-gruppen syns inte i listan över de tio senaste inläggen. Citera
Recommended Posts