olofiano Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Får 2 personer med, 2/4 turbo Flop Bettar, två syn. Turn Bettar, får raise, får re-raise. Går ALL in på tilt, båda synar. River 30 min senare får jag samma KK, får samma flop och turn, så när de går all in tvekade jag inte, och får K på river. Jag klagar inte! Citera
Nidson Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Posta händerna med handnummer, annars tror jag dig tvärr inte. Citera
olofiano Postad 28 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2006 Jadu, hade stängt ner ena bordet, så jag kan inte garantera samma färger, men samma valör vare, samma antal spelare, och framför allt: samma showdown med K på river. Fast å andra sidan, detta kanske inte är så ovanligt när man snittar 700 raked hands per dag. Citera
Swalling Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Får 2 personer med, 2/4 turbo Flop Bettar, två syn. Turn Bettar, får raise, får re-raise. Går ALL in på tilt, båda synar. River 30 min senare får jag samma KK, får samma flop och turn, så när de går all in tvekade jag inte, och får K på river. Jag klagar inte! Du verkar spela många händelserika potter,. Citera
olofiano Postad 28 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2006 Swalling, jag vet inte om det är så händelserikt att man får vara med om 2 störda grejer om man har spelat poker näst intill varenda dag sen november förra året. Om du letar efter "bevis" på att detta har existerat så tycker jag det känns lite overkill att be bet365 om handhistoriken för en hand som spelades någongång i mars vid en tidpunkt jag itne ommer ihåg. Detta med syfte på JJJJ vs KKKK Jag såg även att du postad "jag tror att han ljuger" på den tråden och refererat hit, och då förutsätter jag att du inte har någon som helst erfarenhet av onlinepoker och känslor av riggade bord. Jag kan även tänka mig att du lirar så pass låga nivåer att om någon nämner en pot över $30 så får du svindel. Då kan jag förstå att du gärna ser att jag ljuger, men som många säger, vad är tjusningen med att ljuga? Återigen, 500+ raked hands per dag sen november och två konstiga saker... inte troligt, men knappast osannolikt. Citera
spinner Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Skulle 500 händer om dagen vara mycket? Citera
Swalling Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Swalling, jag vet inte om det är så händelserikt att man får vara med om 2 störda grejer om man har spelat poker näst intill varenda dag sen november förra året. Om du letar efter "bevis" på att detta har existerat så tycker jag det känns lite overkill att be bet365 om handhistoriken för en hand som spelades någongång i mars vid en tidpunkt jag itne ommer ihåg. Detta med syfte på JJJJ vs KKKK Jag såg även att du postad "jag tror att han ljuger" på den tråden och refererat hit, och då förutsätter jag att du inte har någon som helst erfarenhet av onlinepoker och känslor av riggade bord. Jag kan även tänka mig att du lirar så pass låga nivåer att om någon nämner en pot över $30 så får du svindel. Då kan jag förstå att du gärna ser att jag ljuger, men som många säger, vad är tjusningen med att ljuga? Återigen, 500+ raked hands per dag sen november och två konstiga saker... inte troligt, men knappast osannolikt. Har sett 1 person på dessa 2 trådarna som tror dej.. Ge oss HHs så tror vi dej. SNÄLLA, GÖR OSS ALLA EN TJÄNST OCH LÄGG NER! Citera
serenity Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Han la ner för drygt två veckor sen, varför dra upp tråden? Citera
RodgeOne Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Skulle 500 händer om dagen vara mycket? för nån med jobb och/eller ett liv utanför pokern är det väl mycket med 500 raked hands plus i snitt under så lång tid? Om du inte kan tycka det är mycket ska du nog försöka resa dig upp från stolen ibland och se vad som finns utanför. Citera
spinner Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Skulle 500 händer om dagen vara mycket? för nån med jobb och/eller ett liv utanför pokern är det väl mycket med 500 raked hands plus i snitt under så lång tid? Om du inte kan tycka det är mycket ska du nog försöka resa dig upp från stolen ibland och se vad som finns utanför. Jotack, jag både pluggar heltid och jobbar extra. Men multitablar man drygt 8 bord under tretimmarssessioner så kommer man ju upp i det på drygt 20 timmars spel/månad. Uppdelat på c:a tretimmars sessioner blir det c:a 6-7 st. Men man har ju olika perspektiv på saker och ting. Citera
Recommended Posts