HeyJoe Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Som det var i mitt fall; jag sitter och spanar på två bord som min kamrat spelar när följande inträffar. Bord 1: Flop, 2h 3d 6d , turn, 5d , river 3h . Hand nr. på pp: 1398922104 Bord 2: Flop, 2s 3c 6c , turn, 5c , river, 3s . Hand nr. på pp: 1398922784 Notera att även färgerna följer samma mönster! Förmodligen kommer man inte att se detta flera ggr i sitt liv, men det var ganska kul att få rätt när man förutspådde att rivern på bord två skulle vara 3 Nån nisse som orkar räkna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medaljören Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Extremt nice Vilken upplevelse, får gratta har varit med om något liknande faktiskt, var dock "bara" floppen bord 1: 6 3 6 bord 2: 6 3 6 de var på 0.1-0.2 blinds om de spelar någon roll Sannolikheten att man ser de behöver man inte bry sig om sen händer de allt för ofta att man klonkar kåken på ena bordet med andra bordet korts o vise versa . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gestir Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Det är i alla fall betydligt större sannolikhet att Ken Leenaard vinner elitloppett på en trebent åsna. Mycket snyggt uppfiskat måste jag säga. Vilken klient av alla pp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
piggeh Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 Det där låter ju helt klart som att någon riggar RNG'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaiser Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 sen händer de allt för ofta att man klonkar kåken på ena bordet med andra bordet korts o vise versa . Ja fy fan. Åh hur många ggr har man inte suttit med skitkort å synat innan floppen bara för man ser den floppade kåken på andra bordet med de korten samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KimHartman Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Jo, sånt där kan ju få vissa att lägga av med poker för livet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medaljören Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 sen händer de allt för ofta att man klonkar kåken på ena bordet med andra bordet korts o vise versa . Ja fy fan. Åh hur många ggr har man inte suttit med skitkort å synat innan floppen bara för man ser den floppade kåken på andra bordet med de korten samtidigt japp stämmer på pricken de du säger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 en gång när jag kollade på 2 st bord så kom flopparna på det ena bordet och på det andra, turn och river var och på det andra helt jävla sjukt. Undrar om man får uppleva det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 en gång när jag kollade på 2 st bord så kom flopparna på det ena bordet och på det andra, turn och river var och på det andra helt jävla sjukt. Undrar om man får uppleva det igen. Lol hänt liksom två gånger för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Super intressant läsning, keep em cuming! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medaljören Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 shit va tråkig a vissa är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 en gång när jag kollade på 2 st bord så kom flopparna på det ena bordet och på det andra, turn och river var och på det andra helt jävla sjukt. Undrar om man får uppleva det igen. Lol hänt liksom två gånger för mig. Ja men du multitablar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Igår fick jag i rad: JJ,QQ,KK på samma bord! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Lol hänt liksom två gånger för mig. Du kan få 500 spänn av mig om du kan visa HH:ar som verifierar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Lol hänt liksom två gånger för mig. Du kan få 500 spänn av mig om du kan visa HH:ar som verifierar det. Jag kan nog nästan ge 50 papp. Speciellt eftersom att det sägs vara väldigt ovanligt att någon site ofta drabbas av flopp-buggen vi kan se där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
khiseer Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 en gång när jag kollade på 2 st bord så kom flopparna på det ena bordet och på det andra, turn och river var och på det andra helt jävla sjukt. Undrar om man får uppleva det igen. Lol hänt liksom två gånger för mig. Ja men du multitablar ju! ÖÖ ere bara jag som inte fattar vad som hände lite konstig formulering:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gestir Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Nej jag förstår inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosa Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Ironi... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dostojevski Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Det är i alla fall betydligt större sannolikhet att Ken Leenaard vinner elitloppett på en trebent åsna. Mycket snyggt uppfiskat måste jag säga. Vilken klient av alla pp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 en gång när jag kollade på 2 st bord så kom flopparna på det ena bordet och på det andra, turn och river var och på det andra helt jävla sjukt. Undrar om man får uppleva det igen. Lol hänt liksom två gånger för mig. Ja men du multitablar ju! ÖÖ ere bara jag som inte fattar vad som hände lite konstig formulering:S Andy menar förstås att det var osanollikt att floppen kom eftersom det vanligtvis är tre kort på flopparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gestir Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Så vad finns det för relevans i att visa upp och berätta om alla de andra korten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
13_Outs Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Vet en site där detta händer typ varannan dag om man multitablar 4 bord hehe. och så undrar folk varför jag bytte site /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 en gång när jag kollade på 2 st bord så kom flopparna på det ena bordet och på det andra, turn och river var och på det andra helt jävla sjukt. Undrar om man får uppleva det igen. Lol hänt liksom två gånger för mig. Ja men du multitablar ju! ÖÖ ere bara jag som inte fattar vad som hände lite konstig formulering:S Andy menar förstås att det var osanollikt att floppen kom eftersom det vanligtvis är tre kort på flopparna. Det är exakt samma chans att Andy's scenario inträffar som OP's. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Som det var i mitt fall; jag sitter och spanar på två bord som min kamrat spelar när följande inträffar. Bord 1: Flop, 2h 3d 6d , turn, 5d , river 3h . Hand nr. på pp: 1398922104 Bord 2: Flop, 2s 3c 6c , turn, 5c , river, 3s . Hand nr. på pp: 1398922784 Notera att även färgerna följer samma mönster! Förmodligen kommer man inte att se detta flera ggr i sitt liv, men det var ganska kul att få rätt när man förutspådde att rivern på bord två skulle vara 3 Nån nisse som orkar räkna? Bör väl vara c:a 1 på 25.989.600, vet inte hur många händer PP delar ut om dagen men det där borde väl hända lite då och då. Om man sedan ska räkna in att någon ska se det, alla som bara har ett bord uppe är ju borta då blir det ganska osannolikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Så vad finns det för relevans i att visa upp och berätta om alla de andra korten? Driver du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts