Gå till innehåll

Dagbok V75


Recommended Posts

Resultat

Har tre system igång. Dock endast ett redovisat.

 

Avd 1 Torsk.. en 4 %.. Tycke att nr 10 som jag varnande för innan körde helt fel.. fastlåst 50 % av upploppet och ändå tvåa när luckan kom..

Finns ingen hästägare som kan tolerera samma sak två gånger i rad.

 

Avd 2. Ajaj Biggus favoritus galopperar i start.

Blir stora pengar för de som garderat satan idag En 5 % vann

Mina garderingar var bleka. undrar faktiskt om någon klarar en 7:a idag

 

Avd 3 Order by Fax är en sådan stor favorit med lite aber i start ögonblicket. Ingen spets men skall gå från alla positioner. Dok inte idag.

GaZZa degato vann vilket gör detta systemet rätt kast.

Synd att det inte skrällde ordentligt. Har garderat på andra system

 

Avd 4 Storfavoriten nr 3 galopperar i början 63 % får hoppas på skräll här oxå så ger femmorna pengar tillbaka.

Skrällde gjorde det men inte så som jag tänkte. Hade nr 2 16 % där som höll länge men nr 10 4% klippte den på mitten av upploppet.

127 K redan i avd 4. Blir stora pengar på fem o sex rätt till de som fortfarande är med

 

Avd 5 Nr 2 ( spik till spets enligt tips) Men väldigt hård press o tempo..Jösses är Mireille Ås skolös nästa gång så SPIKA, det var 100% skillnad från förra gången då den gick med skor

90 kuponger kvar för chans till 7 rätt

1 rätt på detta system (så fel ut denna vecka)

Jämför jag ett av mina andra system med ex V75 guiden så har vi lika möe fel :oops: 2 rätt där.

Får bli ändring till nästa gång då vi skall granska favoriterna.

 

Avd 6 Storfavoriten missar spets och blir inlåst. Draget som rankades ned pga av spåret (bästa hästen) sätter sprets men höll sådär 3 plats..vann gjorde nr 8 Affe fager

2 rätt (3 rätt )

 

Avd 7 Varnade lite för Sisco Rousse som jag hade som tipsetta

Spets tog iaf nr 1 ( gör en "Ken:are" vinner han så äter jag en strumpa) ;)

Galopp på nr 8 på upploppet när han skall gå om.Vann gjorde nr 1 :shock: borde gå med salt o peppar

 

Hade den som skräll på på andra systemet, men inte trodde jag den skulle gå in.

V75 guiden hade den oxå så oavgjort där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 219
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Avd 1 Torsk.. en 4 %.. Tycke att nr 10 som jag varnande för innan körde helt fel.. fastlåst 50 % av upploppet och ändå tvåa när luckan kom..

Finns ingen hästägare som kan tolerera samma sak två gånger i

 

Håller inte riktigt med där, tycker H-o Sundberg gör helt rätt som väljer ryggen på storfavoriten Harmonic Silvio i starten, sen så är det lite synd att han inte lyckas hålla den dock. Om han gjort det så hade det varit han som fått luckan tidigare och vunnit. Om han hade tagit Svanstedts rygg och öppnat lika skralt så hade han hamnat fjärde-femte ytter och varit rökt när de körde så sakta som de gjorde första varvet.

 

Mvh

 

Vallgrei som var bedrövlig på v7:an i lördags...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste gå tillbaka..mycket som skrevs då :D

Nae ! Vet inte om jag håller med riktigt.

 

Analysen grundades på två lopp.Fastlåst i första med hur mycket krafter som helst enligt dem själva.

 

I nästa lopp så vet de vad de har att köra med. Still they do the same thing. Din analys att han missade ryggen har jag inte pejl på,men den är säkert riktig.

 

Nu trodde jag väl inte att Laritz skulle ha en chans mot Harmonic,men det utvecklade sig ju riktigt bra ett tag där.

 

Jag tror inte att han lämnar det åt slumpen en gång till.

Alltid lätt att vara efterklok, men en häst med den formen skall nog inte köras på chans.

 

Får sammanställning på onsdag, har faktiskt inte i minnet hur långt han var efter i mål.

 

// bedrövlig?.. inte går det tippa sämre än vad jag gjorde?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar du ut dina system på spelbolaget.se och vad är ditt nick i så fall?

Vore lite kul att kunna se dina system när du tagit ut dem (om än i efterhand). Jag lirar där sedan en tid men mest på stryktipset.

 

Stryktipset? Rake på drygt 60%

 

Varför inte byta till t.ex. supertoto med betydligt mindre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej !

Nej dock tror jag att jag har reggat mig där för 2-3 månader sedan( om det var där man fick 2 v gratis ? (kanske är något annat jag tänker på?)

 

Vet inte om siten var helt i funktion då, den gav mig inte så mycket om jag minns rätt. Vad kostar det / och vad får man ?

 

Mina system tar jag annars ut numera i copema.

 

Har precis beställt Tips genom copema och passade även på att beställa bomben.Får detta i morgon

 

Tippade mycket förr i tiden på tips,så jag har tappat massor nu.

Men skall försöka att in detta igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar du ut dina system på spelbolaget.se och vad är ditt nick i så fall?

Vore lite kul att kunna se dina system när du tagit ut dem (om än i efterhand). Jag lirar där sedan en tid men mest på stryktipset.

 

Stryktipset? Rake på drygt 60%

 

Varför inte byta till t.ex. supertoto med betydligt mindre?

 

Fick faktisk ett erbjudande att vara med på supertoto

 

" Återbäringen till spelarna är 80 % av omsättningen. Dessutom får man 10 % rabatt på inlämningskostnaden om man lämnar in senast onsdag i spelveckan"

 

De ville få in mer andelar på bolagsystemet,få se om jag hoppar på.

Det verkar seriöst iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deras kuponger tilltalar mig och känslan att jobba med sitt system från början av veckan till man till slut lämnar in det är jäkligt kul.

Gillar att testa olika strategier och leka med systemen.

Är nybörjare på V75 och har fått en hel del hjälp där.

 

Stryktipset är kult och ska spelas med respekt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deras kuponger tilltalar mig och känslan att jobba med sitt system från början av veckan till man till slut lämnar in det är jäkligt kul.

Gillar att testa olika strategier och leka med systemen.

Är nybörjare på V75 och har fått en hel del hjälp där.

 

Stryktipset är kult och ska spelas med respekt!

Går ju att leka med system precis likadant.

 

Supertoto och stryktipset är ju i praktiken samma sak, bara ett erbjuds av SS, som tar betydligt mycket mer betalat för tjänsten.

 

Nja bolagspel, gjort i ett särskilt program menade jag.

 

Inget spelsyndikat som tar 30 % utav vinsten , utan spelintresserade och de använder detta http://www.copema.se/supertoto

för att ta ut systemet

 

 

Ah, jag förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste gå tillbaka..mycket som skrevs då

Nae ! Vet inte om jag håller med riktigt.

 

Analysen grundades på två lopp.Fastlåst i första med hur mycket krafter som helst enligt dem själva.

 

I nästa lopp så vet de vad de har att köra med. Still they do the same thing. Din analys att han missade ryggen har jag inte pejl på,men den är säkert riktig.

 

Nu trodde jag väl inte att Laritz skulle ha en chans mot Harmonic,men det utvecklade sig ju riktigt bra ett tag där.

 

Jag tror inte att han lämnar det åt slumpen en gång till.

Alltid lätt att vara efterklok, men en häst med den formen skall nog inte köras på chans.

 

Får sammanställning på onsdag, har faktiskt inte i minnet hur långt han var efter i mål.

 

// bedrövlig?.. inte går det tippa sämre än vad jag gjorde?

 

Ok, visst var han bra även gången före Laritz, men från bakspår på sommarbanor så måste man nästan köra lite på chans om man nu inte har en riktig tanks. Och med storfavoriten med dokumenterad tokform, som oxå mer eller mindre utklassade Laritz sist så tycker jag han gör rätt i som försöker hålla dennes rygg i starten... :)

Men Laritz hamnar återigen i "nästa gång" minnet!

 

Var inte många rätt alls i lördags, enda trösten var en platsdubbel på unibet på Laritz och Jampacked.

Nya tag på lördag då det är nästintill hemmaplan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://quick.holdthatpic.com/images/13803.jpg

 

Ovan är system 1 idag.

Sen som vanligt, jäkla IT problem var denna veckas anledning.

 

Har två system igång dock pga av problemen så fick jag inte rätt reducering på det hela. Synd

 

System 1 Tankar ( kan ju kvitta nu iof )

 

Avd1. Svårt att få ned strecken. Min tipsetta är Saragasso 41%

 

Avd2 Här tror jag skrällen kommer. Unbeatabletealight stor favorit på 73% Nr ) Ivana frontline eller Midnight Angel ställer till det för favoriten

 

Avd3 Här garderar vi nr 2 Improve Ås 87 % med nr 3 Present 13 %

Improve Ås vinner väl felfritt ,men händer det något i spetskörningen så...

 

Avd4 Nr 4 Oden boy 62 % (aldrig hört talats om honom)Men fel spår för en omogen häst Här skräller det oxå.

Garderat lopp med 7 hästar

 

Avd5 Kallblodsspik. Ända frågetecknet är volten. Felfri =vinst

 

Avd6 Här var tanken att gå kort tidigt i veckan

Domain lancher eller Scarlets Aino. Men ändrade mig, men lade spik på SA på system nr 2

 

Avd7 Chansspik som är garderad som satan på andra systemet Nr 3 Travel Ås

 

System nr 2

http://quick.holdthatpic.com/images/13804.jpg

Pga problemen så gick det inte att reducera med min normala procedur.

Så här körde jag Schenker metoden kassera vartredjekupong ect tills jag var nere på den tilltänkta inlämnings summan.

 

Vore ju fan om denna skulle sitta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Here goes

Avdelning bortförklaring

 

avd1.Spets rätt så enkelt nr två. 8 av 8 gånger har han spetsat och aldrig förlorat. När han är en halvrensare och är med på min kupong klart han vinner. 28 %

 

1rätt

 

avd 2. U-talight 73 % vann synd då jag hade gott om häst med.

 

2 rätt

 

avd 3. Nr 2 enkelt till spets. Dock så körde min gardering nr 3 till 100 m för att smyga in bakom. Så dumt för mig. Var rätt så nära att nr två torskade

 

3 rätt

 

avd 4. Storfavoriten galopperade i början men ställde sig efter en stund.

Rens känns som gjuten.Vann gjorde MT andrew 12 % . Oden boy(storfavoriten skall passas, trots galopp så kom han tvåa. Den hästen gillar jag. Dock skall han kanske ranka ned på dåliga spår

 

3 rätt ( 4 rätt på det andra systemet)

 

avd 5. Lome kongen lungt i början från spår 12. Spets från vida spår efter en stund. Målfoto till slut. phuu. Nr två Lotus tabac var riktigt bra.

Trodde jag torskade där

 

4 rätt ( 5 rätt på det andra systemet)

 

avd 6.Bra körning i början. Gynnar nr 7 ( har spik på andra systemet)

Kanon nr 7 vann 38 %

 

5 rätt ( 6 rätt på andra systemet )

 

avd 7. Dåligt värde på 7 orna.

behöver 2 6 8 9 på andra systemet för en 7:a

Galopp på nr 3 i början.Så synd att jag fick infon om nr 7 i avd 6 så sent.

Systemet (nr 1)hade sett helt annorlunda ut.

Fan 8 såg helt suverän ut lite innan upploppet fick han ledningen,sedan bara dog han ( hejdå 10 000 kr ) Vann gjorde nr 1 4 % som jag har med på systemet men iom problemet innan så gick det åt helv minst sagt,då jag fick köra annan reducering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

356 ( 4 st sexor in på kontot ) Tror jag lade ut 200 + 176 idag

Jamenar har i stort sett.

Ett par gratisomgångar så kan jag spela en 100 oddsare till 100 gånger pengarna.

 

// Har aldrig någonsin gått plus live. Fattar inte, är påläst lägger ned ja säkert minumum 3 h på systemet varje vecka / ett litet minus för avd 6 som jag inte riktigt förstod allvaret i.

Men live för otur med sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

V75 tips solänget.

 

Ligger efter tidsmässigt som vanligt.

Ny laptop och inte alla prog installerade än.

Håller fortfarande på med system 2.

 

Avd 1

2 3 4

 

Avd 2

1 3 6 7 10 13

 

Avd 3

6 Order by Fax ( kommer att garderas på system 2)

 

Avd 4

1 2 8 10 11

 

Avd 5

7 10 11 14

 

Avd 6

1 2 5 10 11

 

Avd 7

1 6

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

V75 tips solänget.

 

Ligger efter tidsmässigt som vanligt.

Ny laptop och inte alla prog installerade än.

Håller fortfarande på med system 2.

 

Avd 1

2 3 4

 

Avd 2

1 3 6 7 10 13

 

Avd 3

6 Order by Fax ( kommer att garderas på system 2)

 

Avd 4

1 2 8 10 11

 

Avd 5

7 10 11 14

 

Avd 6

1 2 5 10 11

 

Avd 7

1 6

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rättning

 

Avd 1. Nr 4 till spets enkelt.. Från dödens nr 3 Full of feeling som vinner över upploppet. 15 %

1 rätt

 

Avd 2. oj 3 hästar drar ivåg från de andra 1 3 7..ser inte bra ut.

Gick kort på system nr 2, men hadde med nr 10 på system 1 Nevas Isadora 14 %.

Storfavoriten nr 1 Stenes Jonata fick dödens och testade länge för ledningen. En klar bortkörning av Patrick Wickman.

2 rätt

 

Avd 3. Spiken OBF tar det lungt från början, och jobbar sig upp på upploppet. Sätter huvudet först till slut.

3 rätt

 

Avd 4. Ojoj Nr 2 power of faith till spets och håller hela vägen.

Gott Ratade bort favoriten (tog inte ens med nr 48 då spåret var fel.. nära. att jag åkte där för nr 9 kom tvåa och han var bra.

4 rätt

 

Avd 5. Ett väldigt rörigt lopp med många galopper.

Vann gjorde nr 7 Gideon. Hade mer rader med nr 11 Karlängs Elden som var så nära att plocka segern trots galopp innan.

Behöver (iom att det är ett reducerat system)

1 1 på slutet för en 7:a

5 rätt

 

Avd 6. jaha nr 1 galopperar precis när bilen släpper.

nr 10 hoppar o felera andra.. mitt på upploppet kommer nr 3 loss pga av galopp och klipper min häst i ledningen.

5 rätt

 

Avd 7 Vi jobbar för en sexa, nr 1 till spets och får omdelbart press av nr 7. inte bra.

Näeeeee nr ett skulle ju vinna.. där rök sexan oxå fan..

Nr 6 vann vilket gav mig 6 rätt på ramen men 7 st femmor a 209 kr in real.

Tot 1463 kr

Hade jag reducerat mindre så hade sexan varit klar. Dock är man småland och har satt reducering i system.

 

Kan förövrig säga att jag fick ett sådant jäkla tips i avd 1 som jag inte riktigt tog till mig.Tog med hästen men spelade tyvärr inte den som spik.

Får börja lite på infon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...