John M Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Jag är "JohnCashier", "retnuht" är en looseaggressive spelare. 15 minuter innan den här handen hade han AA. ** Dealing down cards ** Dealt to JohnCashier [ As Kd ] boy_linnabag folds. LandsharkAce calls [$0.25]. retnuht raises [$0.50]. melraf calls [$0.50]. Metatactics folds. yair01 folds. JohnCashier raises [$0.75]. bokgibipara folds. HappyHitsman folds. LandsharkAce folds. retnuht raises [$2.50]. melraf folds. JohnCashier calls [$2.25]. ** Dealing Flop ** [ 4c, 7d, Ad ] retnuht bets [$6.75]. JohnCashier calls [$6.75]. ** Dealing Turn ** [ 6c ] retnuht is all-In [$12.35] JohnCashier calls [$12.35]. ** Dealing River ** [ 8h ] retnuht shows [ Ah, Ac ] three of a kind, aces. JohnCashier shows [ As, Kd ] a pair of aces. retnuht wins $43.05 from the main pot with three of a kind, aces. Borde jag ha spelat den här handen anorlunda? Bettat mera preflop och sedan lagt mig på floppen när han bettar 10BB? Jag hade tänkt att slowplaya "retnuht". Var det fel tänkt tro? Citera
Eam Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Om du ska spela handen som bör du höja när han betar ut på floppen så du vet var du har han, nog för att många skulle ha mycket svårt att sätta honom på AA. Får du en all-in emot dig då så får du fundera på ett träffat Set. Citera
Max Cady Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Tycker kanske att du betatde lite för lite preflop men i övrigt är det inte mycket att göra enligt mig. Bara bryta ihop och komma igen! Citera
Recommended Posts