Jeppann Postad 23 Maj , 2006 Rapport Share Postad 23 Maj , 2006 Är det bara jag som stör mig något enormt på detta? Klarar inte av att besöka sidan, och forumet känns ju helt stenålders. Känns som typ back to the 96:s eller nått. Så, varför gör man inget åt det, och är det inga fler än jag som håller med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 23 Maj , 2006 Rapport Share Postad 23 Maj , 2006 ja den suger, men man kan byta skin så att den blir hyfsad iaf ang. att göra ngt åt det, dom har ju sjukt många användare så att byta plattform är nog inte 2+2=4 precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 23 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2006 ang. att göra ngt åt det, dom har ju sjukt många användare så att byta plattform är nog inte 2+2=4 precis.. Nej det är iof helt sant Hade varit perfa om den var som den här sidans set up typ. Diggar den stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 23 Maj , 2006 Rapport Share Postad 23 Maj , 2006 ang. att göra ngt åt det, dom har ju sjukt många användare så att byta plattform är nog inte 2+2=4 precis.. Nej det är iof helt sant Hade varit perfa om den var som den här sidans set up typ. Diggar den stenhårt. hellre dålig design än dåligt community Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Hmm tycker den är helt ok? Så länge man byter skin och ställer in visningsalternativen lite annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Men varför fan har du över 800 inlägg om du ogillar pokerforum.nu så mycket då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvisero Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Men varför fan har du över 800 inlägg om du ogillar pokerforum.nu så mycket då? Det sa han ju inte, diskussionen handlar om 2+2. Jag tycker att det borde gå att ändra så att default ser lite snyggare ut, men vad vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gurgel Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Men varför fan har du över 800 inlägg om du ogillar pokerforum.nu så mycket då? Det sa han ju inte, diskussionen handlar om 2+2. Nja, han antydde väl iofs att PF.nu var ett dåligt community. Fast det kan ju ha varit oavsiktligt... On Topic så tycker jag 2+2 blir ok med desert classic, flat mode, Collapsed Topics och 20 posts per page. Vad har ni andra för inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Skin: twoplustwo Flat, Collapsed 40 posts / page Avatarer och signaturer på 2p2 skrämde bort mig många gånger med sin fula design innan jag registrerade mig och bytte till flat + collapsed OOT på 2p2 skapar några av de skönaste trådarna som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dostojevski Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Hur ändrar man designen på en sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AsiaCarrera Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Goatse, dina 2+2-tips håller Inari Vachs-klass. Jag har plågat mig själv i snart två år med ursprungsinställningarna. Smart? Nej. Härdad? Ja. Rena drömmen att segla in där nu med dina inställningar... Stort tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Ett dedikerat pokernördforum måste vara ha ful design så att man koncentrerar sig på det som skrivs, fundamenta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts