Gå till innehåll

Your credit/debit card statement?


DaPine87

Recommended Posts

Kan det inte vara en såndär "komihåg-lapp" som man får när man tar ut pengar på en bankomat?

 

Det kan man nog också säga.

 

Det står ju vad man har gjort med sitt kort (Uttag, köp etc.) men den visar ju bara typ de 5-10 senaste så det är en kort "Credit Card Statement".

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för svaren :D Testar att skicka in "komihåg-lappen", dem lär ju hojta till om de ej duger ;)

Bara ditt kortnummer finns med på det så är det lugnt tror jag i alla fall.

 

Står väl bara typ:

xxxx xxxx xxxx yyyy

(Där y är dina 4 sista synliga siffror)

?

 

 

EDIT: Tror de vill ha en sådan "Creditcard Statement" som jag + den andra Duden postade.

 

Där står det ju address, namn etc.

Ring din bank och säg att du vill ha Kreditkortssammandrag-/ställning ( ? ).

 

Nordea tar 25 kr för det har jag för mig.

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja jag brukar skriva ut en från min internetbank så då brukar det bli två sidor eftersom kortnumret inte står med på sidan där mina senaste köp visas. Jag antar att det som är intressant är att kortnumret finns med där ditt kontosaldo finns.

 

Angående adressen så brukar de vilja ha kopia på en räkning man fått och där får de adressen och namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...

Boyles poker kommer troligen vilja ha ett credit card statement nu när jag ska ta ut lite pengar från dom.

 

Problemet är att jag satte in med ett gammalt kort. Sedan jag satte in med det har jag beställt två kort eftersom dessa blivit slitna.

 

Jag har dock fortfarande kvar kortet eftersom jag anade att det skulle behövas när jag plockar ut från pokerkontot. På min internetbank kan jag också se att kortet fortfarande är kopplat till mitt bankkonto och att det ej är spärrat.

 

Men kan jag fortfarande få tag på ett "credit card statement" även om kortet är så gammalt?

 

Har visa och har swedbank.

 

 

Finns det något sätt att få ett credit card statement via swedbanks internetbank kanske? har letat men inte hittat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...