Gå till innehåll

Vad gör du mestadels framför datorn?  

111 medlemmar har röstat

1. 1. Vad gör du mestadels framför datorn?

• A:Surfar för de mesta
    • B:Photoshop etc.
    • C:Delar filer/tankar musik, filmer
    • D:Skolarbete/Jobb
    • E:Spelar spel/poker
    • F:Inget av de ovanstående (specifiera då vad du gör?)

Recommended Posts

Postad

Det är OK att skriva ett inlägg istället för att rösta. Photoshop är inte kodord för porr. Photoshop är en applikation för att göra diverse bilder och editera foto. Man kan även göra hemsidor med de.

Postad

Vän,

Räknas all datortid in, oavsett vilken dator man sitter bakom? Om så är fallet blir det jobb. Om det bara är hemburken, så blir det svårare. Vet i tusan då. Jobb är det definitivt inte, då jag inte jobbar hemma. En kombination mellan poker och surfning, men vilket som jag spenderar mest tid med vet i tusan.

Sjukt att göra ett alternativ för spel och poker. Spel är för idioter. Poker är för de bildade.

Postad

A, C och E får dela jämnt på 60-70%

Jag kryssade för F som i mixa och spela in musik.

Sjukt att göra ett alternativ för spel och poker. Spel är för idioter. Poker är för de bildade.

Håller nog med där. Jag har iofs lirat en del NES-emulator på senare tid.

Postad

Ja, jag syftar på datorspelande men de gör artikeln också. Om du läser rubriken "Datorspelande ger positiva hälsoeffekter" så kanske du förstår. Och om jag inte har helt fel för mig så räknas poker som ett spel. Eller?

Jag spelar poker själv och jag vet att det inte bara handlar om tur. Har inkasserat 4000kr när jag gick förbi GÅ.

Postad
Poker och annan gambling är ju ett enda gigantiskt monument till människans grundläggande dumhet.

I den här enkäten tror jag att spel har betydelsen dataspel, typ GTA.

Jo men Hjort vände sig ju mot Tandemcykelns påstående om att poker är för de bildade.