Gå till innehåll

Nybörjarmiss?


Swedda

Recommended Posts

Ge dig nu MotoX, din laydown är vansinnig, inte snygg.

 

Okej, jag tänker inte tala emot längre... Men jag tänker lämna diskussionen och fortfarande säga att jag inte ändrar mig :) Detta är inte för att få sista ordet, ni får gärna fortsätta lägga fram varför jag har fel, men detta sparade mig pengar denna gången och jag är säker på att det kommer göra det igen. Och om jag har fel så kan ni ju bara vara glada att de finns ännu en källa till pengar där ute i pokervärlden ;)

 

Kanske, men i langden kommer du att forlora pengar pa det, det ar det folk forsoker forklara for dig.

 

Nagon gang kommer du att torska ditt Klan-set mot essen men i langden kommer du att vinna pa att dega in. Hur bra read du an tror att du har i varje enskilt fall. Punkt. Slut.

 

MVH

Messerschmidt-Jennez

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

MVH

Messerschmidt-Jennez

 

Det heter faktiskt Besserwisser.

 

Hihi...

 

Nä ni kan ha rätt i vad ni säger, jag är självklart ingen expert. Men detta är vad jag tror. Men men, jag är alltid lika tacksam för tipsen! Och jag hoppas inte att jag har gjort någon mer än måttligt förbannad 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...