Papa Kubo Postad 25 Februari , 2005 Rapport Share Postad 25 Februari , 2005 Your welcome! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 25 Februari , 2005 Rapport Share Postad 25 Februari , 2005 Nice nusseman! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 25 Februari , 2005 Rapport Share Postad 25 Februari , 2005 Nusseman, GRATTIS! Du vet vad som gäller, 10% till forumet! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 25 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2005 Nusseman, GRATTIS! Du vet vad som gäller, 10% till forumet! - QoS Lugn och fin nu. Du har ju redan blivit lovad en bentolåda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 25 Februari , 2005 Rapport Share Postad 25 Februari , 2005 Heehee... mat är mer värt en pengar, bra kompromiss! - daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 26 Februari , 2005 Rapport Share Postad 26 Februari , 2005 låter som att du vann Nusse? nice nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gialloblu Postad 26 Februari , 2005 Rapport Share Postad 26 Februari , 2005 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quizz_kid Postad 26 Februari , 2005 Rapport Share Postad 26 Februari , 2005 grattis nusse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krissan Postad 26 Februari , 2005 Rapport Share Postad 26 Februari , 2005 Stämmer in i gratulationerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 26 Februari , 2005 Rapport Share Postad 26 Februari , 2005 "ha-ha-ha den äran!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 26 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2005 Tack, tack igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 26 Februari , 2005 Rapport Share Postad 26 Februari , 2005 Blev det stora pengar? Fan dags för mig att vinna den där nu snart....går väl +-0 totalt om man drar in en vinst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 26 Februari , 2005 Rapport Share Postad 26 Februari , 2005 Blev det stora pengar? Har för mig att det var ca €2100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 26 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2005 ska man vara riktigt petnoga var det 2378€, minus 90 för inköpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 ska man vara riktigt petnoga var det 2378€, minus 90 för inköpet. hehe okej Nice iaf! Grattis grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Skit spel. Istället för 15000 och en femteplats så åker man ner till 3000 och snar utgång för att Sigge klonka hålstegen....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 ah, 3 bb. ring emilio, han kan hjälpa dig att spela den stacken EDIT: 2bb, ännu bättre ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 fy f*n va surt emilio. TT mot J2 som klonkar RR-inside Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Ja riktigt surt....den handen som blev min död, kunde inte repa mig efter den. Trots att jag hade 1BB i sb, men jag foldade inte utan jag chansade med mina 46o...ingen hjälp och ute på en 20e plats. Men Nusse rullar på bra ser jag!! Hejja hejja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Nusse, undrar vad du hade nyss? Du har ca 30k och höjer till 8.5k UTG - Elon ställer in och du foldar. Vad hade du och varför foldade du? Jag antar att du har din vanliga snortajta image och vet om att han vet det och därför bör ha AA/KK/AK? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Jag undrar ännu mer över hand #43693305. Du är bordschippo, sitter i CO och limpar när ingen annan gått med i potten. Är det inte höjning 100% av gångerna om du spelar en hand i det här läget? Vad hade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 parre, jag hade AQ och ville inte gambla. Det var ett så soft bord att det gick att ta schyssta potter ändå. lfx: grafiken buggade så jag trodde att jag synade en limitraise från utg. höll på att dö när jag såg vad som hände. Jag hade TT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Fan vilken kass syn med AK ta o dubbla nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Kass syn med AK? Jag hade synat med AT... fasen vad blindsen kom i kapp oss på slutet. nåja, femteplatsen och ~600€ får man vara nöjd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 Kass syn med AK? Jag hade synat med AT... fasen vad blindsen kom i kapp oss på slutet. nåja, femteplatsen och ~600€ får man vara nöjd med. skojade ju bara tråkigt att du skulle behöva springa in i den. Klonkade fram en tia åt dig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts