asken Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Någon som vet varför 75:an är canceled? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 fy faan vad jag hatar folk.. han minihöjer med JJ till 3000 och sen kan idioten inte lägga handne när jag slår om till 15000 och täcker honom. Jävla flyt bara att jag hade AQs istället för över överpar... IDIOT!! FOLD FOLD FOLD! ÖÖhh, han hade ju en starkare hand än du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 ÖÖhh, han hade ju en starkare hand än du. Detta är tråden för inbördes beundran. Alla är fiskar - förutom de som skriver här. Har du inte förstått det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 fy faan vad jag hatar folk.. han minihöjer med JJ till 3000 och sen kan idioten inte lägga handne när jag slår om till 15000 och täcker honom. Jävla flyt bara att jag hade AQs istället för över överpar... IDIOT!! FOLD FOLD FOLD! kanske minihöjjde för o provocera fram en allin från en sämre hand? Sättet som du beskrivit handen så verkar inte en fold speciellt motiverad (har ju inte tagit med info som position, image etc). Om du slår om med AQ så slår du väl dessutom även om med händer som JJ dominerar. Att folda JJ när stackarna är kring 10 big blinds blir ju sällan rätt helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manny Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Du hade precis gjort samma sak skulel jag tro, ha ntror på sina kort, det gör du med + att han har en starkare hand, s¨fold är nog inte ursäkten du letar efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Åkte på en riktigt sjuk hand idag. Har en stack på ca 2800 efter att ha lagt bb (250/500) och tittar ner på 63. Sb som täcker mig limpar bara och floppen kommer 668, rundcheck. Turn 3, minibet från sb och syn av mig. River J, sb bettar jag höjer, han går all-in och jag synar hans J6. Kåk mot högre kåk...lol! Det värsta är ju att det inte går att komma ifrån den handen, han hade ju självklart synat en all-in på flop eller turn och sedan dragit ut ändå. 43:a av 92 blev jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Vet inte om det är samma turnering. Men sitter och kollar på en €75 på 24h nu där en kompis spelar. Det är en €20k guarantee. Men det jag undrar och förundras över är att det är mindre än 25% i förstapris? Lite under 5k just nu. Brukar det vara så dålig utdelning till ettan? Har fått för mig att det varit runt 40-50% till ettan förut? Hade ytterligare en kompis som vann en €75 på 24h, och han fick runt 9k i förstapris. Det låter lite vettigare tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 21 September , 2005 Rapport Share Postad 21 September , 2005 Hade ytterligare en kompis som vann en €75 på 24h, och han fick runt 9k i förstapris. Det låter lite vettigare tycker jag. Ja, men då var det nog en 50K garanti och inte 20K garanti. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 21 September , 2005 Rapport Share Postad 21 September , 2005 Ja det kanske du har rätt i. Men under eller runt 25% till ettan är normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 22 September , 2005 Rapport Share Postad 22 September , 2005 Vet ej, men du har säkert rätt eftersom du inte är den enda som har klagat på prisstrukturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 22 September , 2005 Rapport Share Postad 22 September , 2005 Ja det kanske du har rätt i. Men under eller runt 25% till ettan är normalt? Beror på hur många som är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Är chiptvå på finalbordet nu med löjliga 65k med bb på 7k. Har haft sjuka klonkskills idag bland annat Q2o vinner mot TT, 99 mot JJ och K3 mot A2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Är chiptvå på finalbordet nu med löjliga 65k med bb på 7k. Har haft sjuka klonkskills idag bland annat Q2o vinner mot TT, 99 mot JJ och K3 mot A2 Hur går de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 HU nu. Har 360k mot 60k. Det här tar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Du har klonkskills, får passa mig för dig på FL-borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Grattis, värsta klonkar jag sett tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Där satt den, gött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Där satt den, gött hur mycke blev de ? grattis föresten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 hur mycke blev de ? grattis föresten Tackar.. Blev runt 2800 euro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tony103 Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Grattis Gretko!!! Jag var också med, krampus111 åkte ut som nr 17 så jag fick 202 euro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Ikväll blir det comeback! Joggy ska ju inte få ha ensamrätt på att vinna denna turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Kommer nog lira den idag jag också, ses vid finalbordet PxT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 ses vid finalbordet gretko och Pxt! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Självklart, bara du låter bli att reraisa med T4o mot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Självklart, bara du låter bli att reraisa med T4o mot mig Varför då? Det är ju ett monster så löst som du lirar hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts