Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Samma callingstation tog pengar av mig igen...han erkänner dessutom att han nästan alltid synar ner HU. *lol* Den här gången hade jag TP och han mellanpar...han prickade triss på river.

Postad

Jag är också utslagen...återigen mot samma callingstation (Jisak). Först dubblade han mig när jag hade AA genom att reraisa mig med K4o och sedan syna min all-in. Handen efter höjde jag 4BB med QQ och han synar med JTo och träffar triss på flop, vi hamnar all-in och på turn träffar han sin 10:a OCKSÅ så han får kåk och jag bara färg.

Han spelar som en riktig idiot men träffar hårt...ack så hårt!

Postad
17,8k nu, en som bluffa in i min triss.

Sitter vid ett jobbigt bord dock, markus1975 är chipleader och sitter vid bordet. Måste säga att han är riktigt bra :)

Det är lätt att vara bra om man är chipleader (eller lättare i alla fall). När jag mötte honom i en turnering var han inte alls så bra. :)

Men kom igen emilio, detta fixar du!

Postad

Jag börjar ledsna på den här turneringen. Hade spelat riktigt bra och dubblat mina startmarker när jag får AA, en limpar och en annan höjer ganska mycket. Jag ställer in och han som höjde tvekar länge innan han synar med JJ...och träffar sedan triss på flop. REBUY! 2350 i paus istället för 10 000.

Postad

Jag slutade sjua efter att två gånger sprungit in i bra händer hos blindarna, KQo mot AJo och sedan KTo mot AQs. Ingen träffade någon av gångerna. Jag är dock nöjd ändå! :D

Postad
varför har det blivit helt tyst i den här tråden när jag äntligen lyckats ta mig till 24 och börjat klonka ut folk?

Jag lirar mitt livs sämsta turneringspoker på 75:an just nu (tre turneringar denna vecka och utslagen före paus i alla) så det är inte så mycket att skriva om. ;)