Frege Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Sen kv?ll, har k?rt fem HU-matcher med en n?ra v?n (ljungberg) d?r vinsten har best?tt av kvitt eller dubbelt. Hade tv? vinster i bagaget innan och har s?ledes skrapat ihop en del inf?r den avg?rande matchen som ger mig betalning eller nada. ljungberg har en tendens att slowspela toppar och b?ttre ?nda ner till river om det vill sig illa. Han h?jer s?llan preflop, verkar hellre syna n?gra av mina h?jningar. ?r stark med mellanpar och spelar de g?rna l?nga v?gar. I f?ljande hand har han en knapp ledning med 1 100 mot 900, f?ljande hand intr?ffar: Spelar: ljungberg (1,100 plats #1) lither (900 plats #2) Dealer: ljungberg Small blind: ljungberg (10) Big Blind: lither (20) lither tittar ner p?: ljungberg h?jer (80) lither synar (60) Drar enkelt slutsatsen att han inte sitter med skr?p, att han antagligen vill bygga pott. Jag utesluter dock inte SC, samt l?gt PP, som brukar vara h?nder som ljungberg ?lskar att spela och framf?r allt h?ja preflop i MTT:s. Flop: ljungberg checkar lither betar (120) Mestadels en feelbet, men ocks? f?r att k?ra bort SC med en g?ng. ljungberg h?jer (360) Har inte m?tt detta spel p? s?kert 30 h?nder nu. Set, OP och tv?par hade han endast synat med, det ?r jag bombs?ker p?. Dock kvarst?r ett par h?nder: Kx, Tx och QJ - och r?bluff, s?klart. Kan jag n?ja mig med att syna h?r och vad g?r jag i s? fall om jag m?ter ett blankt kort och han ?nd? betar kraftigt?[/b] Citera
Recommended Posts