spinner Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Jag tolkar reglerna för rakeback-diskussioner som att man inte får skriva inlägg om specifika erbjudanden, men om jag fattat fel så snälla moderator plocka bort detta inlägg. Jag registrerade mig för rakeback vid en viss sajt, men i slutet av månaden fick jag ingenting. Sajten hävdar att registreringen inte fungerade trots att jag fick ett pop-up-meddelande om detta. Hur hade ni gjort? Ska jag gnälla vidare på dem eller är det bara att ge upp? Citera
kfluffie Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Diskussioner som leder in på rakeback-erbjudande i inlägg eller via PM, samt länkar till dito är strikt förbjudet. Jag skulle nog tolka det som Förbjudet. MVH //KF Citera
Pokershark Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Jag tolkar reglerna för rakeback-diskussioner som att man inte får skriva inlägg om specifika erbjudanden, men om jag fattat fel så snälla moderator plocka bort detta inlägg. Jag registrerade mig för rakeback vid en viss sajt, men i slutet av månaden fick jag ingenting. Sajten hävdar att registreringen inte fungerade trots att jag fick ett pop-up-meddelande om detta. Hur hade ni gjort? Ska jag gnälla vidare på dem eller är det bara att ge upp? Ja det är ju svårt för sajten att betala ut nåt de inte fått. Därför är det alltid bra att skriva till affen och be han bekräfta att du finns under honom. Antagligen missade du att tömma cookies på din burk innan du signade upp. Citera
Nusseman Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Så länge ni inte snackar detaljer kring hur avtalet ser ut, eller nämner vilken site eller nätverk det gäller ser jag inga problem med denna tråd. Citera
baller Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Därför är det alltid bra att skriva till affen och be han bekräfta att du finns under honom. Innan du börjar spela dvs. Antagligen missade du att tömma cookies på din burk innan du signade upp. Tyvärr är det nog så. Vilket leder till följande två fall: a) Du är reggad under en annan affiliate (pga cookies) och kommer inte få något oavsett vad du gör. Du kan dock skriva till siten i fråga och be dem avregga dig från affliaten om du inte vill ge pengar till någon okänd (dvs om du ändå tänker spela vidare på samma ställe). b) Din affliate är en con och ljuger för dig och då skall du definitivt skriva till siten i fråga och be dem avregga dig från affliaten så att denne inte får några pengar fortsättningsvis om du skall spela vidare på siten. Citera
Recommended Posts