Falafel Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Finns det någon som kan definiera vad en "fisk" är i pokervärlden? Är en relativt ny spelare och nu har jag vid några tillfällen blivit kallad fisk både när jag förlorat och vunnit hyfsat stora potter. Citera
Pokemonn Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Fisk är en som inte är så bra på poker. En som litar på turen och spelar och synar fast man "inte borde göra det". Eller något sådant... Citera
Falafel Postad 19 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2006 Tack! Det kanske är en bra beskrivning på mig Fast det har funkat hyfsat hittills. Hoppas man inte blir kallad "torsk" iaf Citera
Pokemonn Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Keep it up och ha kul! Men känns det som om du börjar förlora pengar och det blir en för dyr hobby, eller att det inte går så bra längre rent allmänt så kan jag rekommendera att skumma igenom forumet efter tips, och läs en pokerbok. Men fan ta dig om du börjar skinna mig på pengar med dina nyvunna expertkunskaper! Citera
Falafel Postad 19 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2006 Haha...härligt forum det här med sådana sköna lirare som dig! Vi ses kanske vid bordet nån gång...och jag lägger mig inte i första taget... Citera
supertod Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Trodde Fisk var motståndare till en PF:are en PF:are Då alla här är bäst på poker Citera
Saint_Bjorn Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Torsk är väl ok att vara? Tror att haj har högst rang...men jag är osäker. Citera
demimonde Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Torsk är väl ok att vara? Tror att haj har högst rang...men jag är osäker. Vad är lägst då? Plankton? Citera
Monkey Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Gör det inte för komplicerat; en fisk är en dålig spelare medan hajen är en bra spelare som "äter upp" fiskarna. Citera
andiegirl Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Haha...härligt forum det här med sådana sköna lirare som dig! Vi ses kanske vid bordet nån gång...och jag lägger mig inte i första taget... Också kallat en "calling station"... Vilket knappast är smickrande. Citera
Recommended Posts