Mr.Moto Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 $25 NL Texas Hold'em Seat 6 is the button Seat 2: TrulsTheCat ( $21 ) Seat 1: Hjälten ( $36.63 ) Seat 4: OriginalTilt ( $7.48 ) Seat 3: gvouel ( $22.40 ) Seat 6: Magerget112 ( $21.90 ) Seat 5: Ondskan ( $24.75 ) Hjälten posts small blind [$0.10]. TrulsTheCat posts big blind [$0.25]. ** Dealing down cards ** Dealt to Hjälten [ ] gvouel calls [$0.25]. OriginalTilt folds. Ondskan calls [$0.25]. Magerget112 calls [$0.25]. Hjälten calls [$0.15]. Borde slängt kanske TrulsTheCat checks. ** Dealing Flop ** [ , , ] Hjälten checks. Borde kanske bettat, färgchans TrulsTheCat checks. gvouel checks. Ondskan checks. Magerget112 checks. ** Dealing Turn ** [ ] Hjälten bets [$1]. TrulsTheCat folds. gvouel folds. Ondskan calls [$1]. Magerget112 calls [$1]. ** Dealing River ** [ ] Hjälten bets [$2]. Ondskan raises [$4]. Magerget112 folds. Frågan lyder: Höja eller syna? Har han/hon/det också triss är denne tuktad förstås... Kanske girighet att höja i detta läget? Citera
EL_FishkO Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Hade höjt, du har ju toppkicker. jag med Citera
kfluffie Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Hade höjt, du har ju toppkicker. jag med Agree. Tycker du spelar handen lite for vekt. Betta flopp for att inte ge dem Gratis farg. (Visserligen kanske han klonka kungen och du far mer betalt just den har handen men du vill ju inte ge han gratis farg, right?) Turn ar val lagom bet, River ar en ReRaise. MVH //KF Citera
brut Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Det finns M händer som betalar av här. Kan nästan garantera att du leder. Citera
sulla Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Inte för att såga men det har var ett praktexempel på värdelöst spel. Låt gå att du synar preflop, när du väl träffar finns det ju ingen anledning att checka denna bräda om du inte är säker på att nån kommer betta ut. I så fall är det syn eller checkraise som gäller beroende på om du tror att du kan få syn vid checkraise. Enkelt sagt ska du i princip betta pot alla gator här, kanske stannat upp lite om det skulle kommit upp en möjlig färg. Citera
sulla Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Skulle tippa på att Fi sitter på Kx och tror att det duger, kanske har han en bra kicker på det. Skulle han ha en femma på hand blir jag mycket förvånad, då spelar han fiskigare än dig. Citera
Mr.Moto Postad 18 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2006 Skulle tippa på att Fi sitter på Kx och tror att det duger, kanske har han en bra kicker på det. Skulle han ha en femma på hand blir jag mycket förvånad, då spelar han fiskigare än dig. Tack för kommentarerna, jag förtjänar lite smisk för mitt småfiskiga spel. Citera
Poperick Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Vem är krigkniven? Håller med Kfluffie. Citera
Mr.Moto Postad 18 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2006 Hej igen. Kan avslöja att Ondskan satt på 88 och fick därmed kåk på floppen. Därmed fick jag förklaringen på det lustiga namnet Citera
kfluffie Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Hej igen. Kan avslöja att Ondskan satt på 88 och fick därmed kåk på floppen. Därmed fick jag förklaringen på det lustiga namnet Kanns svart att komma ifran den. Hade du borjat bomba pa Floppen sa hade det blivit en AI-situation troligtvis da du inte hade slangt trissen med TK. Sen att han hade haft battre ar nog bara att betala av. Men jag hade hellre betalat av pa floppen an pa rivern sa att han hade fatt betalat ifall han hade haft ett Fargdrag eller rent av 33 som klonkar pa rivern. Bara att betala av pa denna hand. MVH //KF Citera
Recommended Posts