Gå till innehåll

Vilka åker till WSOP 2006?


Jennez

Recommended Posts

i'm in, hur går det med klobben jens?

 

Lite OT men snacka med Peder Mansson.

 

 

Gdaily, som foregaende talare undrar: Hur blir det med liverapporteringen? Jag har hustlat som fanken sa att ni ska kunna lagga vantarna pa min fotograf igen ju ;) (Ja, jag skams fortfarande for missklonken fran Kopenhamn)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 78
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

i'm in, hur går det med klobben jens?

 

Lite OT men snacka med Peder Mansson.

 

 

Gdaily, som foregaende talare undrar: Hur blir det med liverapporteringen? Jag har hustlat som fanken sa att ni ska kunna lagga vantarna pa min fotograf igen ju ;) (Ja, jag skams fortfarande for missklonken fran Kopenhamn)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gdaily, som foregaende talare undrar: Hur blir det med liverapporteringen?

 

Läste att det är en del restriktioner och att det finns Media Guidelines (PDF), att man måste ha presskort från Harrah's för att vara "på golvet".

 

Jag tänker försöka skriva nåt här i forumen, på Prosharks och i min blogg varje dag när jag är där, i efterhand, om jag orkar och hinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gdaily, som foregaende talare undrar: Hur blir det med liverapporteringen?

 

Läste att det är en del restriktioner och att det finns Media Guidelines (PDF), att man måste ha presskort från Harrah's för att vara "på golvet".

 

Jag tänker försöka skriva nåt här i forumen, på Prosharks och i min blogg varje dag när jag är där, i efterhand, om jag orkar och hinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste kännas grymt att lira en 10 000 dollars tourney for free

På vilket sätt är den "for free"?

Nog menat "billigare", har inte slantat fram $10000 utan kanske mycket lägre summor via satelliter.

 

Utom jag då, som vann min plats i en freeroll där inträdeskravet var att man spelat fyra timmar under veckan. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jennez - tack. Sorry dock att jag inte var tydlig nog...det jag undrar mest nu är alltså - kan man önska startdag till 31/7 och sen fixa så att någon annan registrerar en på plats och att man själv dyker upp på kvällen den 30/7? Förstår att detta är en svår fråga, men var ska man fråga om inte här bland alla kloka männsikor... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jennez - tack. Sorry dock att jag inte var tydlig nog...det jag undrar mest nu är alltså - kan man önska startdag till 31/7 och sen fixa så att någon annan registrerar en på plats och att man själv dyker upp på kvällen den 30/7? Förstår att detta är en svår fråga, men var ska man fråga om inte här bland alla kloka männsikor... :)

 

Jag tror att man far onska startdag nar man registrerar sig. Och dessutom tror jag att man maste registrera sig personligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag kommer att vara med i main event 28/7. Vann en satellit på ukbetting värd 15 500$. Kommer att bli inbokad på Rio dvs... kommer inte att ha långt till turneringen ;)

 

Jag har valt dag 3 och hoppas att jag får den. Vet fortfarande inte vilken dag jag kommer att åka dit men vill ju inte vara jetlagad när man väl sätter sig vid bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...