Gå till innehåll

Varning för Pacific Poker


armis

Recommended Posts

Pacific poker har ett bonuspoäng-system, att liknas vid VIP-poäng på B2B. Dessa poäng kan konverteras till riktiga pengar, TRODDE JAG, för döm av min förvåning när jag får ett mail som säger följande:

 

"Since you are a very successful poker player (as can be seen from your total winnings), we have decided to stop bonus points from being added to your account."

 

Jag är alltså "för bra" för att få några bonus-poäng, men enligt mailet ska jag kunna överföra mina befintliga bonuspoäng i två veckor framåt, fram tills det ovanstående träder i kraft.

 

"The current bonus points that you have in your account, can be converted to money and placed into your bankroll until the 24th of May 2006. From this date onwards, although your points will keep accumulating, you will not be able to convert them."

 

Naturligtvis skyndar jag mig att logga in och konvertera de bonuspoäng som jag redan har fått, men jag upptäcker att minabonuspoäng redan har spärrats.

 

Det finns naturligtvis bara en sak som man kan konstatera: Se upp så du inte spelar för bra, för att Pacific Poker kan ta bort dina bonuspoäng när de känner för det. Deras Terms and Conditions gäller bara om de själva har fördel av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...