PrisonX Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Hejsan, eftersom jag inte funnit någon tråd om vilken musik pf.nuarna smäller i högtalarna när de tömmer fiskarnas sista besparingar så tänkte jag därför starta denna tråd! Finns det redan en så ber jag om ursäkt och springer och gömmer mig på pf.se tills jag fått mod att komma tillbaka Här tänkte jag att pf medlemmarna kunde dela med sig av vilken musik som passar när: fisken ruineras, under en dålig session under monster tilten osv ni sätter gränserna.. kanske får vi andra lite ideer och får på så sätt ihop en fin playlist till vårat fortsatta poker lirande! Mycket nöje! PrisonX * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
Tiggr Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Har märkt att det är väldigt lätt att gå på tilt om man har en kort playlist med bara några få låtar som går runt runt hela tiden. Har kört Immortal Technique ett bra tag nu och tröttnar aldrig.. Citera
Xodiac Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Techno under tilten såklart. Rock när man plussar stadigt! Citera
tim_linus Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 karate kid (soundtrack)-your the best -när man plussar annars kan väll justin timberlake -cry me a river funka Citera
-Lime- Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 jag lyssnar på motsatt musik som jag "tycker om"... Spelar james blunt eller va han heter samt shakiras nya platta. om och om igen. Om jag inte kollar på en film undertiden.. Citera
PrisonX Postad 9 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2006 Om jag inte kollar på en film undertiden.. HAHA, ser du på film medan du spelar, får jag fråga hur det går vägen, ett bord låter som troligt ? Citera
Ayahuasca Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Totally Fucking Gay - I Wanna Blow Justin Timberlake på repeat. Citera
PrisonX Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2006 Den som söker han finner det där handlade om live poker nu snackar vi gaggig nät poker i ensamheten, andra bullar Citera
Gekko Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 kenny rogers - the gambler Madonna - Gambler oar - that was a crazy game of poker mfl.... Citera
KalleAnka Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 När jag har flyt, "Stairways to heaven" (Led Zeppelin) När det går dåligt, "Dont stop me now" (Queen) Citera
hf89fc Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Radioseven Så skönt att spela unter pokern Citera
Myssion Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Fragglarna - Dansa och Häng Med Bumbibjörnarna (på ryska) Joddla med Siv (många sköna låtar som t.ex. Tony Tuggar Tuggummi, Svärmor tog Täcket, Djävla Tandtroll, Knudor på min Snolle, Kaj ä Gaj, Tjugo Pågar i Bastun, Hon e gjord av Silikon samt Ruva Hyllan ner i Myllan). Måste bara höras! Annars går det bra med Rammstein, Haggard, Lacrimosa, Nightwish, Leaves Eyes och annat smått och gott. Och ibland hittar man guldkorn som ABC med Anna Book eller Canneloni Maccaroni med Lasse Holm. Citera
majorj Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 "Pushing up the ante, I know you've got to see me,: Read 'em and weep, the Dead Man's Hand again,: I see it in your eyes, take one look and die" Motörhead såklart. Citera
GiLLo Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 fläsket brinner är det rätta. Lite fartfylld musik men ändå avslappnande Citera
Brimer Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 mycket Motörhead blir det och Sodom och Obituary och givetvis Morbid Angel + en massa andra, det var svårt att hitta nåt specifikt så mitt svar får bli: hela MP3-mappen helt enkelt Citera
just-one Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 själv så blir det lite olika, soundtracket till lockstock and Two Smoking Barrels pulpfiction soundtracket rounders soundtracket om det inte är något soundtrack så blir det ofta hiphop (non phixion, organism 12 mm) annars så funkar lite jazz med miles davis jävligt bra Citera
Sagge Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Spelar nästan alltid framför TV:n. Helst tittar jag på en film som jag bara är halvintresserad av. Jag har faktiskt aldrig, inte en endaste gång under alla år satt på en skiva för att lyssna på musik när jag spelar. Tanken har inte ens slagit mig, men det är något som jag skulle kunna tänka mig att testa. Citera
Jeppann Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 All negerdunk funkar i alla väder. (Tillstånd kanske man säger när man pratar poker? ) Citera
Skumdum Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Spelar nästan alltid framför TV:n. Helst tittar jag på en film som jag bara är halvintresserad av. Jag har faktiskt aldrig, inte en endaste gång under alla år satt på en skiva för att lyssna på musik när jag spelar. Tanken har inte ens slagit mig, men det är något som jag skulle kunna tänka mig att testa. skiva? Citera
iremmats Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Ramlar med Håkan Hellström... Ramlar.. Klonkar.. same shit diff name Citera
landin Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Peter Gabriel, Washing of the water är väl egentligen på tok för seg för själva spelet... Kanske bättre att gråta ut till efter en jobbig bad beat River, river, carry me on Living river, carry me on ... River, river, carry me high ... Bring me something to take this pain away Citera
Recommended Posts