aglo Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Min är lätt fulast iaf... Jag är faktiskt beredd att hålla med dig. Fulare avatar på får man nog leta efter Citera
Mikey Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Lite förvånad över att ingen klankat ner på pokemonns avatar ännu Den brukar ha en förmåga att väcka känslor annars Måste för övrigt hålla med om att Chuck > Hoff! Får väl slänga en röst på Ayahuasca. Ha det! Citera
aglo Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Min då? Du förlorar både avatar- och signaturtävlingen. Citera
jaroiten Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Det var väl någon som hade en där svenska och danska flaggan satte på den italienska, den var helt överlägsen. Word! Har för mig att det var Jaroiten:s gamla avatar. Mm, det var min förra. Bytte dock till den jag har nu efter lite klagomål. Citera
stitchio Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Det var väl någon som hade en där svenska och danska flaggan satte på den italienska, den var helt överlägsen. Word! Har för mig att det var Jaroiten:s gamla avatar. Mm, det var min förra. Bytte dock till den jag har nu efter lite klagomål. Jag gillar iofs den nuvarande också.. Man kan identifiera sig med den på något sätt Citera
Animaniac Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Min är ju snyggast, den föreställer ju mig! Blir inte mycket vackrare än såhär... Citera
Champion Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Min är lätt fulast iaf... Var inte så säker på det. Gjort min i Paint. Det är en haj (ingen vanlig fisk), vilket speglar hur grym jag är på poker. Citera
Swalling Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Jag lägger en röst på Bzkt-s baby Citera
MalinSwe Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Gjort min i Paint. Det är en haj (ingen vanlig fisk), vilket speglar hur grym jag är på poker. Den var riktigt bra!! Den var fin.. väldigt fin... Citera
Loveless Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Min är lätt fulast iaf... Var inte så säker på det. Gjort min i Paint. Det är en haj (ingen vanlig fisk), vilket speglar hur grym jag är på poker. Alltid trott det var en val (=storgambler). Citera
aglo Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 <--- Jag röstade på din avatar förut, men den andra var bättre. Jag har en mycket bättre bild på just det där barnet i trappan på väg upp mot Doi Suthep (stavning?) Citera
heltok Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 <--- Jag röstade på din avatar förut, men den andra var bättre. Jag har en mycket bättre bild på just det där barnet i trappan på väg upp mot Doi Suthep (stavning?) Wat Doi Suthep stavas det ja... posta bilden på http://www.imageshack.us och klista in link for forum 1 här. de barnen är så söta! min gamla avatar för er sominte minns den... funderar att byta ut min pojke med tomtemössa mot en badbeatad pojke: Citera
Kalfir Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Det nåt speciellt med barn i avataren. Citera
aglo Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Så mycket bättre kanske den inte var, men jag tycker att du har klippt den lite konstigt Nu ser jag att barnet på min bild har en annan "mössa", men det ser fortfarande ut som samma barn. Citera
bzkt Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 min gamla avatar för er sominte minns den...<bild> funderar att byta ut min pojke med tomtemössa mot en badbeatad pojke: <bild> Varför så otroligt deprimerande bilder? Och du verkar nästan lite för fascinerad av små thailändska barn Citera
thorn Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 bernts är tuff och ballers känner man alltid igen. Nu har jag bytat min! Citera
heltok Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Så mycket bättre kanske den inte var, men jag tycker att du har klippt den lite konstigt Nu ser jag att barnet på min bild har en annan "mössa", men det ser fortfarande ut som samma barn. jag har en bild på när han tappar mössan: och fick med en söt tjej också: Citera
Recommended Posts