silencer_ Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Hej alla glada! Fick precis en trevlig överraskning när jag kom hem nyss från krogen. Mitt sunpoker.com konto är länsat! (förutom 230 dollar). Tillåt mig i min totala fylla att ändå skratta åt det, är ju så jävla typiskt. Hann dessutom plusa 700 på 5/10 innan jag begav mig ut. Så vadfan gör man nu? Någon som har eventuell intressant erfarenhet i ärendet? Bara sitta och lida lite, eller finns det faktiskt något att göra åt det hela? Citera
silencer_ Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 ah har redan pratat med dem i telefon, de skulle se över det hela och återkomma. Jag tänkter lite mer utöver just siten. Citera
Loveless Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 1) Installera om operativsystemet för att få bort eventuella trojaner. 2) Byt lösenord på alla ställen som hanterar pengar, inklusive mailkonton. 3) Fundera på om någon kan ha haft tillgång till din dator medans du varit ute? Citera
poker_oscar Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Du blev inte hjärntvättad av http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=27402 och skrev ditt användarnamn och lösenord på en t-shirt? Försök lista ut hur de kommit över ditt lösenord. Kommer du in på din e-mail exempelvis? Citera
Max Cady Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Fundera på hur full du egentligen är, har det verkligen hänt på riktigt eller endast i din alkohol-stinna hjärna? Citera
-Lime- Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 har du för likt password som du har användar namn, eller går det att "lista ut" på rätt enkelt sätt? Citera
silencer_ Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 Sådär. Jag är tillbaka i ny fräsh vigör sedan den brutala fyllan och upptäckten igår. Tyvärr så verkar det vara så att det faktiskt har hänt, så det är inget som missades i fyllan igår. Jag har varit i vidare kontakt med supporten och de har skickat mig hand historyn där jag förlorat pengarna, när jag försöker hitta dessa händer i handhistoryn (via siten) så har den inga händer att visa upp, vilket gör det hela ännu konstigare. Återkommer när jag vet mer i ärendet. Citera
silencer_ Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 Fallet är löst. Till dem som är intresserade så var det ett klassiskt fall av chipdumpning. Supporten på sunpoker (Ecash) har varit mkt hjälpsamma och jag kan varmt rekommendera dem, synd att sunpoker inte är skattefritt. That's it. Citera
Sagge Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Kompenserade Sun dig för det som var borta? Hela beloppet? Citera
silencer_ Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 Jag vet inte det än, det är inte beslutat. Supporten kunde inte lova mig hur det skulle bli med eventuell ersättning. Det skulle till en liten utredning nu, och när den är klar så får jag besked om det, dock har dem varit otroligt serviceminded så skulle nästan förvåna mig om dem inte ersätter iallafall delar av beloppet. Citera
eyedol Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Någon aning om hur någon fick kontroll över ditt konto? Citera
ESeaYour Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Jävla råttor och snoriga äckeltjuvar Alla elakartade hackare borde avrättas Citera
poker_oscar Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Jävla råttor och snoriga äckeltjuvar Alla elakartade hackare borde avrättas Vad sägs om att börja avrätta barn som snattar godis också? Och fan ta de som felparkerar! --- Jag håller tummarna för dig, silencer_. Hoppas du får ersättning. Citera
ESeaYour Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 poker_oscar, hur mår du egentligen? lol Citera
silencer_ Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 Jag har faktiskt INGEN som helst aning om hur det hela har gått till. Jag hoppas att utredningen skall försöka hjälpa mig att spåra anledningen.. Citera
Recommended Posts