Gå till innehåll

LADBROKES client SUGER???


Andre777

Recommended Posts

Hej!

 

Vill ha lite feedback på ladbrokes client! Hos mig buggar det så sjukt mycket så att man lessnar! Programet fryser i etapper á 10sek o när någon raizar en innan det börjar frysa så autofoldar programet då tiden rinner ut och du inte har möjlighet att syna. Det har inte med min anslutning att göra då jag lirar på betsson samtidigt och det flyter på bra. Expekts kör samma klient som ladbrokes och den har också betet sig likanant fast inte i samma utsträckning. Buggar mest på dagen har jag uppmärksammat.

 

varför jag är så upprörd är för att efter floppen så träffade jag NUTS och blev satt all in 100dollar och programet fryser och min hand auto foldar.

 

Har man rätt till någon sorts ersättning. Tänkte på konsumenttjänstelagen eller något liknande. De levererar ju inte en fungerande tjänst och jag har lidit ekonomiska förluster av det so far. Allt som var bettat pre flop tex.

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har spelat över 1½ år hos ladbrokes och aldrig haft liknande problem. Du har inte för lite ramminne i din burk som gör att den inte "hänger med" ? låter som det skulle vara relaterat till din dator i alla fall eftersom det låser upp sig i vad som verkar vara jämna mellanrum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill ha lite feedback på ladbrokes client! Hos mig buggar det så sjukt mycket så att man lessnar! Programet fryser i etapper á 10sek o när någon raizar en innan det börjar frysa så autofoldar programet då tiden rinner ut och du inte har möjlighet att syna. Det har inte med min anslutning att göra då jag lirar på betsson samtidigt och det flyter på bra. Expekts kör samma klient som ladbrokes och den har också betet sig likanant fast inte i samma utsträckning. Buggar mest på dagen har jag uppmärksammat.

 

Jag är ganska säker på att problemet ligger i att du spelar på Betsson samtidigt. Den klienten brukar käka CPU-tid så datorn ständigt står på 100% användande. Den klienten har i alla fall orsakat att andra pokerklienter som jag har haft igång samtidigt har segat och fryst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade liknande problem på ladden.

 

Var övertygad att det var klienten,sedan fick jag även detta på bestpoker.

 

Tror att min IT provider hade dålig kräm.

Funkar hyfsat nu iaf.

 

Kan ju vara att min trådlösa inte hänger med.

Surt när det händer iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Vill ha lite feedback på ladbrokes client! Hos mig buggar det så sjukt mycket så att man lessnar! Programet fryser i etapper á 10sek o när någon raizar en innan det börjar frysa så autofoldar programet då tiden rinner ut och du inte har möjlighet att syna. Det har inte med min anslutning att göra då jag lirar på betsson samtidigt och det flyter på bra. Expekts kör samma klient som ladbrokes och den har också betet sig likanant fast inte i samma utsträckning. Buggar mest på dagen har jag uppmärksammat.

 

varför jag är så upprörd är för att efter floppen så träffade jag NUTS och blev satt all in 100dollar och programet fryser och min hand auto foldar.

 

Har man rätt till någon sorts ersättning. Tänkte på konsumenttjänstelagen eller något liknande. De levererar ju inte en fungerande tjänst och jag har lidit ekonomiska förluster av det so far. Allt som var bettat pre flop tex.

 

MVH

 

Byt site din pajas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...