Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
mest för att party inte har något bra kö-system för beslut utan borden hoppar upp senaste händelsen hela tiden. finns det något bra program som löser sådana här problem?

Det gör det faktiskt! Länk

Är det någon som använder programmet som kan säga något om det? Är det värt att inhandla?

Postad
mest för att party inte har något bra kö-system för beslut utan borden hoppar upp senaste händelsen hela tiden. finns det något bra program som löser sådana här problem?

Är det någon som använder programmet som kan säga något om det? Är det värt att inhandla?

Ja, det är skitbra. Jag har plussat 5.2 milj SEK sedan i februari.

Postad

Ja, det är skitbra. Jag har plussat 5.2 milj SEK sedan i februari.

LOL... wp nh!

Postad

Jag tror att det finns en utmaning gömd här. En expert mot ett koppel low-limit-grinders. Vem visar upp bäst resultat efter 5k händer?

Vinnaren får $1kUSD av pf.nu och evig berömmelse. Alla kan satsa på om experten eller någon av de övriga tar hem spelet.

Postad
Jag tror att det finns en utmaning gömd här. En expert mot ett koppel low-limit-grinders. Vem visar upp bäst resultat efter 5k händer?

Vinnaren får $1kUSD av pf.nu och evig berömmelse. Alla kan satsa på om experten eller någon av de övriga tar hem spelet.

Bäst streak vinner med andra ord. Synd att man inte kan göra denna typen av utmaning rättvisa då alla spelare står och fallar med variansen över ett så litet sample size.

En ensam "expert" vs oss andra kommer få det svårt.

Postad
Klistrar denna underhållande diskussion-tråd. :)

- QoS

Ge mig en bra anledning till varför den är klistrad, förutom att du tycker att den är underhållande?

Avklistrar den med andra ord

Postad
Varför får den ens över huvud taget ligga i dagboksgruppen, vore inte resultat en lämpligare ställe?

Nu var det inte jag som skapade den men jag antar att morberg ville ha detta upplägget i dagboksform och la den således i denna gruppen.

Postad
Nu var det inte jag som skapade den men jag antar att morberg ville ha detta upplägget i dagboksform och la den således i denna gruppen.

Just. Jag ville diskutera möjligheten till att någon skapade en sådan dagbok. Och underrubriken på forumdelen är "Här publiceras och diskuteras pokerdagböcker.". Vilket kändes rätt.

Postad
Bäst streak vinner med andra ord. Synd att man inte kan göra denna typen av utmaning rättvisa då alla spelare står och fallar med variansen över ett så litet sample size.

Det är i vilket fall bättre än en FL-turnering. Men det är å andra sidan det mesta.

• 11 months later...
Postad

:)

Jag hade tråkigt och surfat runt med en massa fönster uppe. Reflekterade inte över datumet dock.

Historia är ju oxå intressant för vissa, så varför inte gamla strängar:-)