Illyria Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 unibetpoker är nere för mig iaf, spelade 30e freezout när det helt plötsligt stod reconnecting.. sen hände inget, och den inget, sen urkickad. Citera
Hox Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Samma här spelar på Poker Club Europe. Ledde en 3+0,25 SnG med 5 spelare kvar, men jag överlever nog ändå... Citera
punkis Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 ja inga händer efter pausen va??? Fan ligger ju 5a Citera
Tjocko76 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Spelade en 10 euro s&g och det frös. Vet någon vad som sker när vi var 5 kvar. Jag låg på 3 plats. Antingen delas väl potten mellan oss fem (20 var) eller så får vi betalt beroende på plats vi låg på eller så får man insatsen tillbaka, någon som inte känns helt rätt eftersom de 5 som åkt ut inte borde få tillbaka sin och om så är fallet så behåller ju unibet 50 euro i inköpspengar el grande fetknopp Citera
jm_j Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Pokerihuone är också nere så det verkar vara allmänt med B2B. Citera
Skanke Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Spelade en 10 euro s&g och det frös. Vet någon vad som sker när vi var 5 kvar. Jag låg på 3 plats. Antingen delas väl potten mellan oss fem (20 var) eller så får vi betalt beroende på plats vi låg på eller så får man insatsen tillbaka, någon som inte känns helt rätt eftersom de 5 som åkt ut inte borde få tillbaka sin och om så är fallet så behåller ju unibet 50 euro i inköpspengar el grande fetknopp Ni fem splittar.... Citera
Tjocko76 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Det känns ju som de enda rätta...för mig går det ju upp i upp med min plats i så fall och räknar med att jag iaf hade kunnat hålla den...lite synd om den som ledde med 40% av markerna och rejält flyt för den som låg rejält sist....men samtidigt A CHIP AND A CHAIR Nu ännu tjockare Citera
Illyria Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Hmm, undrar om min 30e freezout fortsätter sen eller ej.. Låg grymt taskigt till, men vill ju ändå ej missa nåt. Får väl testa logga in om och om och om igen nudå.. Kul. Citera
Skanke Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Det känns ju som de enda rätta...för mig går det ju upp i upp med min plats i så fall och räknar med att jag iaf hade kunnat hålla den...lite synd om den som ledde med 40% av markerna och rejält flyt för den som låg rejält sist....men samtidigt A CHIP AND A CHAIR Nu ännu tjockare Vad nickar du?? Citera
Verner18 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 vet nått vad som gäller om en sng fryser när man är itm? hade 66% av markerna när vi var HU så tänkte göra anspråk på det Citera
Skanke Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Ni splittar 1a och 2a,,,,, vet nått vad som gäller om en sng fryser när man är itm? hade 66% av markerna när vi var HU så tänkte göra anspråk på det Citera
punkis Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Hmm, undrar om min 30e freezout fortsätter sen eller ej.. Låg grymt taskigt till, men vill ju ändå ej missa nåt. Får väl testa logga in om och om och om igen nudå.. Kul. Grattis Illyria, vi får lika mycket trots att jag låg 5a Citera
Ulof19 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jag spelade en 10$ Headsup och det bröts. Nån som vet omjag får tillbaka insatsen? Citera
SethCohen Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 ja det var lite jobbigt att b2b är nere.. var så sugen på att börja spela där idag faktiskt.. snacka om tajming! Citera
DaPine87 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 ja det var lite jobbigt att b2b är nere.. var så sugen på att börja spela där idag faktiskt.. snacka om tajming! Samma för mig, skulle precis börja lira där idag, satte mig ner vid 2 bord, får mina kort ser en flopp och bang, disconectad Citera
SFN Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Nu fungerar det.Dom har fan kört vidare borden utan att man får ersättning. Citera
Illyria Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Hm, 30e freezout turren står färdigspelad nu, trots att jag aldrig kunde komma in för att spela klart den! kom typ plats 30 enligt listan.. Kan man få sina 30e tillbaka från unibet nu, eller är det stenkört?? Citera
unfufu Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 ena av fiberkablarna hade grävts av.. heja Citera
Illyria Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Någon som fått ersättning i dessa lägen? Så man vet om det är värt att bråka med dom.. Citera
punkis Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 tror borden kört vidare och blindsen blev stulna av alla.... KOm3a och låg 5a FIN fint Citera
Recommended Posts