striker Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Hej Min kompis lånade min dator för ett tag sedan och skapade ett konto på PokerStars. Nu när jag blivit sugen på att testa den siten så går det inte pga att det redan skapats ett konto från min dator. Någon som vet ifall det går att fixa? Radera något i registret kanske? mvh Citera
ponttuss Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Hej Min kompis lånade min dator för ett tag sedan och skapade ett konto på PokerStars. Nu när jag blivit sugen på att testa den siten så går det inte pga att det redan skapats ett konto från min dator. Någon som vet ifall det går att fixa? Radera något i registret kanske? mvh Enklast är nog att förklara för supporten, hade samma problem på en annan sida, fick då uppge kompisens namn och alias, sen fixade dom det åt mig manuellt. Citera
striker Postad 5 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2006 Okay, får höra vad de säger! Citera
Donner Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Är det så svårt att få tag på en "ren" dator då? Du måste väl känna NÅN som har en dator+internet och inte spelar poker. Citera
striker Postad 14 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2006 Är det så svårt att få tag på en "ren" dator då? Du måste väl känna NÅN som har en dator+internet och inte spelar poker. Nej, inga problem att låna en dator. Men var lite bråttom pga en sak bara! Citera
Recommended Posts