Baloos Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Jag tror vi menar samma sak, d v s variansen är inte oberoende av skicklighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Azaroth Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Turneringspoker är ett lottospel för bingospelare, har inte den minsta respekt för någon bara p.g.a. bra turneringsresultat (läs: lottoresultat) Är Chris Moneymaker grym i Hold'em?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Är Chris Moneymaker grym i Hold'em?? Så länge det är fullbord fixed limit så spöar han nog 95% av forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Azaroth Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Är Chris Moneymaker grym i Hold'em?? Så länge det är fullbord fixed limit så spöar han nog 95% av forumet... Jaså han är grym på det? Jag anser inte att han är kass, har snarare antagit att han är en medioker/hyfsad spelare vilket räcker för att vinna en turnering om man har flytet med sig. Förövrigt tycker jag det är underbart att det spelas så många turneringar (även om jag avskyr dom själv), det innebär att fiskarna spelar, klonkar hem lotteriet och donerar det sedan på cashgame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 ja, man måste verkligen vara grym om man ska slå 95% av forumet i HE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 WSOP Main Event pågår vell i minst 5 dagar iaf, hur ska en människa kunna vinna en sån stor turnering på tur, de går ju bara inte! visst måste man ha lite tur för att komma riktigt långt, men en turgubbe vinner inte..kolla själv på de senaste finalborden 2003-2004-2005, skulle en playmoney tomte vinna mot proffsen bara för att han har lite flyt, de tror inte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 nä, men en 1/2-tomte kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Undrar varför inte Erik slagit igenom live än... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Blir det revansch? Är det några andra spektakulära matcher på gång? (Gissar, tror och hoppas på att sånna här matcher kommer bli vanliga i framtiden då det ger bra publicitet.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts