Gå till innehåll

Uttag hjälp på PartyPoker!


Gothia

Recommended Posts

Jag har nu lirat ett tag på Party Poker och jag kände att jag ville ta ut 200 dollar, Jag har inget Visa kort så det enda alternativet va att de skicka en check, nu visar det sig att det kostar mer att lösa ut den på banken än vad beloppet är :oops:

 

Nu har jag vunnit igen och vill ta ut, men hur ska jag göra !

 

Jag vill att de ska sätta in pengarna på mitt bankkonto men det vill de inte, för jag har inte visa utan mastercard.

 

Hur får jag ut mina pengar utan att betala mer i avgifter än vad vinsten är !

 

Tacksam för all hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite krångligt att få igång Netellerkontot tyckte jag. Det blev ett par samtal med Canada (gratis) men när det väl var igång och jag hade lyckats ge dem rätt bankinformation för uttag är det ganska smidigt. Skulle väl inte rekomendera att ha jättemycket pengar där. Det är inte en riktig bank.

 

EDIT:

På mina senaste 536 vunna dollars har jag rejkat 506$, och detta med en BB/100 på 2.91.

 

Fått tillbaka 200 av dem iaf i bonusar.

Goddag yxskaft?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixa Neteller konto. bekvämt o gratis. Sen kan du koppla den till ditt svenska konto och ta ut med några dagars försening. lite sunkiga avgifter och dåliga valutakurser får du leva med, speciellt som du saknar visa som e smidigast. gl.

 

 

1$ uttagsavgift samt växlingsavgifter där i mellan.

 

Är nog det bästa alternativet om du inte har direkt till Visa på Sidan.

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...