Odrike Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Jag har lirat där nu i ett par timmar. Inga problem Strulade som tusan innan dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 funkar inte nu, vart massa problem i dagarna. Tvek på fortsatt lir hos er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rummelman Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Suck... Så sitter man här med en rejäl förkylning och ser fram emot en dag med poker på hemmaplan, men vid inloggning står det "Lost connection with master server. If your money has not been transferred please try to login and logout, if you are unsuccessful please contact support or try again later." Vid inloggning på webbsidan så står det att jag har 0$ i saldo (förhoppningsvis bara för servern är nere...) Det var ganska skakigt och laggigt när jag lirade igår eftermiddag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hallerboij Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 "Lost connection with master server. If your money has not been transferred please try to login and logout, if you are unsuccessful please contact support or try again later." Så är de för mig mig med. Och suporten har man mailat men inget svar får man. TILT. Kan ingen sportingbet representant komma in och skriva vad problemet är!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 samma för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chocowarrior Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Samma här. Saldot står på 0.00 och får årets mest sjuka meddelande när man försöker logga in. Slutspelat på sportingbet för min del kan jag ju säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Slutspelat på sportingbet för min del kan jag ju säga. OOOOOjaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hallerboij Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Inga Svenska kvar på sportingbet nu då knappt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Vi beklagar inloggningsproblemen som vi just nu upplever på sidan. Jag återkommer så snart jag har mer information om vad som är problemet och när vi kan komma igång igen. Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 hoppas det kmr igång innan alla spelstopp..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hallerboij Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Kommer ni lägga in några extra mtts för rätt många som gått bort nu!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Kommer ni lägga in några extra mtts för rätt många som gått bort nu!? Vi kommer att titta på det och givetvis återbetalas alla insatser som lagts och där turneringen ej startat. Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 tilt tilt tilt tilt... dags att ta ut cashen o tacka för sig..... Inga bonusar, och ständig driftstopp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Japp tyvärr verkar siten vara nere nu igen. Kommer i varje fall inte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hallerboij Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 wohoo.. Nu kommer man in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 det e nå helt cp för mig, försöker sätta mig på ett bord med 0/5 spelare, jag kommer in på ett bord med 5/5 spelare, försöker jag ett ett annat bord kommer jag endå in på bordet med 5/5 spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts