minucci Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Hade kunnat fixa det genom neteller.. Har inte dollars på stars tyvärr.. surt! Lycka till iallafall.. Sätta in på stars och föra över? Ok då.. lite lat var jag. Har fört över från neteller nu men jag hittar inte hur man överför till andra spelare. Ska tilläggas att jag knappt har lirat på stars innan.. Requsts i menyn där uppe sen transfer funds. Tackar.. Its done. Citera
Myssion Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Då är det nog fullt nu. Citera
Myssion Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Har fått in pengar från erik87, emilio_15, DaPine87, wheelinho, scouserandy, lappmail, PaleRider ebisumaru, PlayTeen, Staahla, Hygglo, Sansrom och morberg, eyedol samt hhenke nu. Och Shahin tar resten om det skulle behövas. Det är 15 st som har betalat nu. Vi kör först till kvarn, fast endast Stars-överföringar tyvärr. Skanke och Eurytmech prenumerar på plats 16 och 17 tills vidare, så två till får plats. Och där dök minucci och dekutree in också. Bara Skankes och Eurythmechs pengar som återstår, men det där lär ju lösa sig, 2.5h tills det är dags. Citera
handmadegod Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Lycka till Myssion! Ska bli grymt kul att kolla på dig in action! Citera
dekutree Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Tar det inte riktigt lång tid för den nivån att fyllas?? Reggar du dig 23 är den igång vid 24?? =) Citera
sinja Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Sådärja, då var bonusen horad och klar. Synd bara att man är 30 min sen på den gubben.. Men om mot förmodan de 2 "prenumererade" platserna inte fylls upp så vet du var du kan vända dig.. Kör över fiskarna på $(månad studiemedel)+$50 !! Citera
Myssion Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Sådärja, då var bonusen horad och klar. Synd bara att man är 30 min sen på den gubben.. Men om mot förmodan de 2 "prenumererade" platserna inte fylls upp så vet du var du kan vända dig..Kör över fiskarna på $(månad studiemedel)+$50 !! Kan iofs bli läge att byta till turbo istället för regular, med tanke på hur långsamt regulars fylls på den nivån (om de ens gör det alls...), och då kan det ju behövas en femtilapp till ($1100/21=$52.38). Men jag avvaktar lite till och ser hur det ser ut strax innan 23. Citera
Skanke Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Jag har ju lovat Eurythmics att shippa in hans del oxå..... Done that, been there.... Citera
BlueAcid Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Satt och slötittade på stars 1000$ SnG igår kväll, fylldes fort, bla med Fossilman och andra glada amatörer. Kör hårt! Citera
Trollkarlen Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Får man fråga vad du nickar på stars myssion? Citera
eurythmech Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Får man fråga vad du nickar på stars myssion? Myssion. Det står max två sidor bakåt. Citera
EL_FishkO Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 verkar vara en turbo på g nu Citera
Staahla Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Larva dig inte nu, Myssion. Det är ju inte så ofta du lirar 1K SNGs så då kan du gott vänta en sväng extra om det krävs. Tänk på att i turbosarna så försvinner lite av din edge. Citera
inteillaalls Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 verkar vara en turbo på g nu men sluta ropa på vargen, myssion säger väl till när han kör Citera
EL_FishkO Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 verkar vara en turbo på g nu men sluta ropa på vargen, myssion säger väl till när han kör men lol...jag tror han kan stå emot mina hot Citera
jm_j Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Larva dig inte nu, Myssion. Det är ju inte så ofta du lirar 1K SNGs så då kan du gott vänta en sväng extra om det krävs. Tänk på att i turbosarna så försvinner lite av din edge. Vanlig SnG låter bättre för mig med. De flesta som kör/har råd me att köra turbo är vana med vännen "hög varians". Däremot så kan det fungera att vara en "dark horse" i de & verka att man inte bryr om någon liten tusing. Citera
Hjort Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Är det någon som vill sponsra mig i en $1M sng mot Jamie Gold? Larva dig inte nu, Myssion. Det är ju inte så ofta du lirar 1K SNGs så då kan du gott vänta en sväng extra om det krävs. Tänk på att i turbosarna så försvinner lite av din edge. I det här fallet är det ju antagligen en bra sak, mtp att hans edge rimligen är negativ. Däremot blir det ju mer spel och railing för pengarna i en vanlig SNG, vilket ju är en bra orsak att göra det. Citera
eurythmech Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Är det någon som vill sponsra mig i en $1M sng mot Jamie Gold? .01% Citera
HenkeHero Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Är det någon som vill sponsra mig i en $1M sng mot Jamie Gold? Lätt, ska bara skrapa ihop ett par hundra millar ($) så lovar jag spons! Citera
EL_FishkO Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Är det någon som vill sponsra mig i en $1M sng mot Jamie Gold? Jamie är förmodligen världens bästa spelare. det var därför han vann wsop. Citera
RaMz Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Är det på g snart, jag vill vara med! Citera
Recommended Posts