Gå till innehåll

Erbjudanden i Maj från Hey Shop


HeyJohan

Recommended Posts

johan har du nån aning om hur mkt en nano kan komma att kosta i juni?

är det då 2gig du snackar då eller?

 

funderar på att grinda vidare på heypoker om en sådan nu skulle ligga på ca 5000 VIP :lol:

mvh

 

En kvalificerad gissning är väl 8000VIP, det var i alla fall vad det kostade förra gången de körde rabatt på den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon chans till för-information om Nano erbjudandet? Skulle vilja veta om det är den på 4Gb, för i så fall skulle jag behöva sätta igång nu eftersom jag inte kan lira 24/7. Även hur många VIP som skulle behövas kunde vara bra att veta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, VIP-poängen håller på att dras just nu och alla varor är under packande. Du kommer att ha presenkorten i början av nästa vecka.

 

Mvh Johan

Jag har inte fått presentkorten ännu. Är dock inte så bråttom men vill bara kolla så att de inte försvunnit i postgången.

 

Edit. Har just varit och hämtat ut de på posten. Får tacka så mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, VIP-poängen håller på att dras just nu och alla varor är under packande. Du kommer att ha presenkorten i början av nästa vecka.

 

Mvh Johan

Jag har inte fått presentkorten ännu. Är dock inte så bråttom men vill bara kolla så att de inte försvunnit i postgången.

 

Samma här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...