erik87 Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 johan har du nån aning om hur mkt en nano kan komma att kosta i juni?är det då 2gig du snackar då eller? funderar på att grinda vidare på heypoker om en sådan nu skulle ligga på ca 5000 VIP mvh En kvalificerad gissning är väl 8000VIP, det var i alla fall vad det kostade förra gången de körde rabatt på den. Citera
theraven Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 det var 2gb varianten som fanns att tillgå för 5000VIP ett kort tag. Ett riktigt kap så detta stämmer ej? Citera
lallaren Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Ska det finnas kallingar på rea nu så hoppas jag att trosorna kommer nästa månad. Citera
hf89fc Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Ska det finnas kallingar på rea nu så hoppas jag att trosorna kommer nästa månad. Tjej, kille eller bara Gay ?? Citera
Kalfir Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Finns det någon chans till för-information om Nano erbjudandet? Skulle vilja veta om det är den på 4Gb, för i så fall skulle jag behöva sätta igång nu eftersom jag inte kan lira 24/7. Även hur många VIP som skulle behövas kunde vara bra att veta. Citera
Pokershark Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Nej, VIP-poängen håller på att dras just nu och alla varor är under packande. Du kommer att ha presenkorten i början av nästa vecka. Mvh Johan Jag har inte fått presentkorten ännu. Är dock inte så bråttom men vill bara kolla så att de inte försvunnit i postgången. Edit. Har just varit och hämtat ut de på posten. Får tacka så mycket! Citera
Makk Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Nej, VIP-poängen håller på att dras just nu och alla varor är under packande. Du kommer att ha presenkorten i början av nästa vecka. Mvh Johan Jag har inte fått presentkorten ännu. Är dock inte så bråttom men vill bara kolla så att de inte försvunnit i postgången. Samma här. Citera
punkis Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 beställde nyss x boxen.... Finns det chans att man har den till helgen? i så fall får man palla sig ner på stan och ordne extra kontroll och ett par spel ju Citera
Recommended Posts